כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
צפו בדברים

כך גפני מנסה לבלום זליגה לסמוטריץ׳: "המטרה שלהם היא כלאים"

ח"כ גפני הגיע אמש לביקור בשכונת אחיסמך ועל הדרך כבר ניצל את ההזדמנות לשרבב את הבחירות כשהוא מזהיר במרומז מהצבעה למפלגתם של סמוטריץ' ובן גביר. "צריך לדעת בנושאים ציבוריים, יש דברים שאסור לנו לעשות יחד, יש דברים שאנחנו צריכים להתרחק מהם ומהמונם"

כך גפני מנסה לבלום זליגה לסמוטריץ׳: "המטרה שלהם היא כלאים"
משה גפני באחיסמך צילום: באדיבות המצלם

יו"ר 'יהדות התורה', חבר הכנסת משה גפני ערך אמש (חמישי) סיור בקרב הקהילות החרדיות בשכונת אחיסמך בעיר לוד. חבר הכנסת נפגש עם רבני הקהילות ועם אברכי סניף כולל 'עיתים' המקומי, בראשות הרה"ג יצחק אלקיים.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד שבו נראה גפני מתייחס במהלך הביקור לאותם חרדים ששוקלים להצביע למפלגת 'הציונות הדתית' ולבצלאל סמוטריץ'. לדבריו, "צריך לדעת בנושאים ציבוריים, יש דברים שאסור לנו לעשות יחד, יש דברים שאנחנו צריכים להתרחק מהם ומהמונם".

גפני הביא דוגמא כאשר לצד הזכר לשקלים שאמור כל אחד להביא בחודש אדר, התורה מדברת גם על איסור כלאים: "יש כאלה שבאים אלינו ואומרים: תהיו איתנו, אנחנו נעשה את זה יחד, אבל המטרה שלהם היא כלאים, המטרה שלהם היא מטרה אחרת לגמרי".

"יש דברים שצריך להתרחק", הדגיש גפני בנושא ההצבעה לסמוטריץ': "לא כל אחד ראוי לייצג את הקהילה, לא כל אחד ראוי שנהיה חלק ממנו, אני לא מדבר על שותפויות, אני לא מדבר על דברים שעושים שעדיין נשאר עם ההשקפה שלך, אתה נשאר על הדרך שלך".

יצוין כי ברחוב החרדי שורר זעם רב כלפי הנציגים החרדים בעקבות טיפולם הלקוי לכאורה בנושא אלימות השוטרים כלפי המגזר, הטיפול בנושא הקורונה ועוד. אשר רבים מהמתלוננים מצהירים באמצעי התקשורת השונים כולל ברשתות החברתיות, כי בכוונתם הפעם להצביע במחאה למפלגתם של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר.

בצלאל סמוטריץ משה גפני הציונות הדתית אחיסמך בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד