י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתקפה חסרת תקדים

אולמרט: "נתניהו הוא פושע, אשתו מופרעת"

העבריין המורשע אהוד אולמרט תקף הבוקר את ראש הממשלה נתניהו באופן חסר תקדים ולא רק אותו, "הקבינט המשפחתי מקבל החלטות מכריעות לגורל המדינה, אני מזמין אותם לתבוע אותי דיבה" כך ראש הממשלה לשעבר שהורשע בפלילים ונאסר

אולמרט: "נתניהו הוא פושע, אשתו מופרעת"
אהוד אולמרט/בנימין נתניהו צילום: משה שי/יונתן זינדל, פלאש 90

ראש ממשלת ישראל לשעבר, העבריין המורשע אהוד אולמרט, תקף היום (שישי) את ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו, בראיון שהעניק ל-103fm.

"בנימין נתניהו הוא פושע, שפועל באופן שמערער את יסודות של מדינת ישראל", קבע אולמרט והמשיך, "אני לא אומר מילה על האישומים שנתניהו עומד לדין, אלא הוא פושע בגלל הדברים שהוא עושה, כדי להימנע מדין".

"כשהוא אומר שתפרו לו תיקים, אני חושב שהוא פושע. שיתפטר מתפקידו ויתן למדינה להתנהל, ולאחר מכן שיביע את דעתו" אמר והמשיך, "אני מזמין אותו שיתבע, וגם שהבן המופרע שלו שיצטרף לתביעה, ואת המשפחה המטורללת שלו".

על הטענה כי הוא יורד לקו האדום, כשהוא תוקף את משפחתו של נתניהו, אמר: "המשפחה שלו היא חלק מהעניין. לא הוא מקבל את החלטות, יש קבינט משפחתי שהוא זה שקובע. הם זיהמו את השיח הציבורי".

על תוצאות סקרי המנדטים, אמר אולמרט ל-103fm: "אני ממליץ להתייחס בזהירות לסקרים. המגמה שרואים היא שבנימין נתניהו לא יוכל להקים את הממשלה שהוא רוצה. אני מעריך שיש אפשרות שיהיו בחירות חמישיות ולא מן הנמנע שנתניהו לא יעמוד בראש הליכוד".

בנוסף לראיון, העבריין המורשע אולמרט, פרסם הבוקר טור ב'מעריב', שבו בין היתר טען: "רבים שפעלו בעניין הקורונה משוכנעים שההחלטות היו נגועות בניגוד עניינים. ממה שהעסיק את ביבי באמת היה אך ורק הוא והמשפט הצפוי לו. התנהגותו - ואין מנוס מלהוסיף: גם של בני משפחתו, ובעיקר של אשתו ההזויה ובנו המופרע, החצוף והמקולקל יאיר - היא כזו של אנשים שנמצאים במרדף, כאשר כל מי שדרכו מצטלבת בדרכם צפוי להיפגע, להיות מושפל ומוכפש".

אהוד אולמרט ראש הממשלה בנימין נתניהו רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד