ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
בתו היולדת במצב קשה

נורא: האברך נפטר בתוך ימי השלושים על רעייתו

בשורה עצובה בערב שבת מגיעה מהקהילה החרדית בזכרון יעקב: משפחת יעקב איבדו בתוך חודש את אם המשפחה ואב המשפחה, האברך החשוב הרב חנניאל יעקב זצ"ל | בתם היולדת במצב קשה וזקוקה לרחמי שמים מרובים

נורא: האברך נפטר בתוך ימי השלושים על רעייתו
נר צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: טרגדיה קשה ונוראית מגיעה הבוקר מבית החולים רמב"ם בחיפה, האברך הרה"ג רבי חנניאל יעקב זצ"ל, מחשובי הקהילה החרדית בזכרון יעקב, נפטר הבוקר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 62 בפטירתו. 

לפני פחות מחודש כאשר הוא ובתו, היולדת הצעירה מרת רבקה בת טובה, שמאושפזת במצב קשה בבית החולים הלל יפה בחדרה, חלו בתוך ה'שלושים' על אם המשפחה מרת טובה ע"ה. בנוסף גם מחותנו, חמיה של היולדת הרב נחום אליהו מאיר בן ציפורה מנוה יעקב ירושלים, עבר אירוע מוחי ומצבו אנוש והציבור נקרא להתפלל לרפואתו.

הרב חנניאל יעקב זצ"ל הקדיש את כל חייו לתורה והיה אברך בכולל 'מסילת ישרים' בזכרון יעקב לפני שנים רבות חלה במחלה הנוראה והחלים, לאחר מכן רעייתו חלתה אף היא במחלה הנוראה והוא עזב את הכול בכדי לסעוד אותה במשך כמה שנים, עד פטירתה.  

במהלך השבעה על רעייתו, הצדיק עליו וקיבל עליו את הדין באהבה באמונה מיוחדת. הוא אמר כי הכול מאת ה' שמכוון, הכול מלמעלה אם זה מה שנגזר. 

מדובר בטרגדיה קשה ונוראה במשפחה שבתוך ימי השלושים התייתמו הילדים גם מאימא וגם מאבא. 

מסע הלוויה היום שישי, (ערב שבת קודש, פרשת משפטים - תרומה) בשעה 14:00 מביתו בשיכון חזון איש בזכרון יעקב לבית החיים בעיר שם ייטמן.  

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

זכרון יעקב קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד