י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הלחיץ את התושבים

כרמל שאמה: "אתם אדומים יותר מבני ברק"

בהודעה שפרסם ראש עריית רמת גן מספר דקות לפני כניסת השבת, הוא הודיע על השכונות האדומות בהן לא יתקיימו הלימודים בראשון, וציין כי אחת מהשכונות שצבעה אדום, היא ברמה גבוהה אפילו מבני ברק

כרמל שאמה: "אתם אדומים יותר מבני ברק"
כרמל שאמה הכהן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

מספר דקות קודם כניסת השבת, פרסם ראש עריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, הודעה בה עדכן את תושבי עירו על נושא פתיחת הלימודים בעיר,

בהודעתו כתב שאמה על מספר שכונות בעיר אשר עדיין אדומות ובהן לא יוכלו לפתוח את הלימודים, ואף הוסיף והפחיד את תושביו כי באחת מהשכונות מכיוון מגמת העלייה וצבע השכונה היא אפילו יותר אדומה מבני ברק.

מתוך ההודעה שנשלחה מספר דקות לפני שבת כתב שאמה: ביום ראשון יחזרו ללימודים כל גני הילדים וכיתות א' עד ד', למעט אלו הנמצאים בשכונות האדומות או שחלק משמעותי מהתלמידים מגיעים אליהם משכונה אדומה.

עוד הוסיף שאמה וכתב את שמות שכונות העיר שאינם מתחילות את הלימודים ולגבי אלו יתקבלו ההחלטות רק במוצ"ש,

כך כתב ראש העיר לאחת מהשכונות האדומות: ברמת השקמה שצבע הרמזור שלה אדום וברמה גבוהה אפילו מבני ברק זו ככל הנראה החלטה סופית.

בנוסף, כתב שאמה כי רמת עמידר עדיין אדומה, אך ברמה ובמגמה, שסביר להניח שתהפוך אותה אותה עד ראשון בבוקר לכתומה.

לגבי מוסדות החינוך ברמת עמידר ובמקומות הבאים תתקבל החלטה סופית רק במוצ"ש על בסיס נתונים עדכניים שהולכים ומשתפרים בימים האחרונים.

בהודעה שפרסם אמש כרמל שאמה בשעה 20:00  המשיך לעדכן וכתב כי לאחר דיון הערכת מצב עם כל גורמי המקצוע ונציגות ההורים ועל בסיס נתוני הקורונה העדכניים ביותר התקבלו ההחלטות הבאות:

שכונת רמת שקמה - עדיין אדומה ברמה גבוהה ובתי הספר והגנים לא יפתחו, הוסיף וכתב כי למנהלים ניתן שיקול דעת בהתאם למתווה משרד החינוך לאזורים אדומים לזמן קבוצות קטנות של עד 9 ילדים מכל כיתה או גן.

בהמשך הודעתו כתב כי שכונת רמת חן - שכונה במצב מציין וגם אם משקללים אותה יחד עם התחלואה ברמת השקמה הנתונים עדיין סבירים. אך כתב כי בתי הספר בשכונה זו למען הזהירות העיריה תתגבר בכל אדם וכיתות א- ד ילמדו במתוכנת מדוללת ככל הניתן, בקפסולות. וגני הילדים יפעלו כרגיל.

המשיך שאמה ופירט על שכונות נוספות בעיר ועל תחילת הלימודים מחר.

נציין כי ביום שישי פורסם כי העיר בני ברק הפכה לכתומה ואינה אדומה כבר.

רמת גן קורונה לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד