י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הנהג סירב לעצור

מזעזע: ניצולת השואה ובנה הרב הוכו באוטובוס

שוב אנטישמיות בלונדון הבירה. ניצולת שואה ובנה המכהן כרב, הוכו באוטובוס. תחנוני הנוסעים לנהג שיעצור בכדי שהמשטרה תגיע ותעצור את התוקפת לא הועילו והוא סירב בתוקף, גם כאשר האוטובוס חלף על פני תחנת משטרה 

מזעזע: ניצולת השואה ובנה הרב הוכו באוטובוס
משטרה בזירה צילום: ארגון השומרים סטמפורד היל

לאחר המקרה האנטישמי בסוף השבוע בלונדון, בו הותקפו מילולית זוג חרדים קשישים באוטובוס בסטמפורד היל, שוב דיווח על תקיפה אנטישמית והפעם פיזית.

האירוע התרחש ב-9 בפברואר בסטמפורד היל ובמהלכו אשה אנטישמית תקפה ניצולת שואה ואת בנה המכהן כרב. עדי ראיה סיפרו כי האישה אמרה לקורבנות, "אני שונאת אתכם היהודים. זה לא המקום שלכם, לקחתם את הכסף שלנו", האירוע התרחש בסביבות השעה 14.45 ביום שלישי, באוטובוס קו 76, שנסע מסטוק ניוינגטון לסטמפורד היל. כך דווח באתר Jewish news.

התוקפת העיפה את כובעו של הרב לרצפה במהלך התקיפה, ותקפה באגרוף את אמו ניצולת השואה, כך דיווחה קבוצת "קמפיין נגד אנטישמיות". הנוסעים התערבו וביקשו מהנהג לקחת את התוקף לתחנת משטרה, אך זה סירב. הנוסעים התחננו בפני נהג האוטובוס לעצור, כיוון שהאירוע התרחש בזמן שהם חלפו בסמוך לתחנת משטרה, אך הנהג שוב סירב.

"משרד התחבורה חייב להסביר מדוע נהג האוטובוס לא נקט כל פעולה, מה שאפשר לה להמשיך בהתעללות למרות האלימות וההתערבות של נוסעים אחרים, יש לזהות במהירות את התוקפת ולהעמידה לדין", נמסר מטעם ארגון "קמפיין נגד אנטישמיות".

יום לפני התקיפה הפיזית נגד ניצולת השואה ובנה הרב, דיווחנו ב'בחדרי חרדים', כי גבר אנטישמי איים באלימות מילולית קשה כלפי זוג קשישים חרדים שנסעו באוטובוס בלונדון הבירה. המשטרה המקומית חוקרת את המקרה, כאשר לפי העדויות, הגבר קילל את הזוג בקללות איומות במשך 10 דקות, כך נחשף בסרטון שפרסם ארגון 'השומרים' בחשבון הטוויטר שלו.

המקרה התרחש ביום שני האחרון באוטובוס קו 253 בשכונת סטמפורד היל שבלונדון, בריטניה. "אתה חושבים שתוכלו לבוא לכאן ולהתעסק איתנו האנגלים", אמר האיש והוסיף קללות איומות נגד זוג היהודים שאמר לו, "אנחנו רוצים ללכת מכאן בגלל אנשים כמוך", הוא הגביר את קצב הקללות ואמר להם; "תחזרו לארץ שלכם, אתם לא שולטים פה, זו לא המדינה שלכם".

ניצולת שואה תקיפת רב תקיפה אנטישמית אנטישמיות בלונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד