י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
באישור וועדת החריגים

השוחטים שנתקעו באירופה ישובו היום בטיסת חילוץ של 'ישראייר'

לאחר שנתקעו באירופה עת סיימו שחיטה נרחבת עבור חג הפסח, תצא טיסת חילוץ מיוחדת היום בשעות הצהרים מגרמניה אל נתב"ג, את הטיסה תפעיל חברת ישראייר

השוחטים שנתקעו באירופה ישובו היום בטיסת חילוץ של 'ישראייר'
חרדים בנתב"ג צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

השוחטים בדרך לארץ: במהלך שעות הלילה (מוצ"ש), ולאחר התערבות של לשכות חברי הכנסת יעקב אשר, יצחק פינדרוס וסגן השר אורי מקלב
שקיבלו עשרות השוחטים שנתקעו באירופה אישור מיוחד לחזור ארצה, - טיסת החילוץ המיוחדת תצא בשעות הצהרים מגרמניה אל נתב"ג.

מלשכתו של מקלב שוחחו כבר בליל אמש עם מנכ"ל 'שארית ישראל' הרב משה מונטג והודיע לו כי לאחר התערבותו של סגה"ש מקלב התקבלו האישורים הנדרשים וחברת ישראייר תוציא טיסה מיוחדת עבורם בשעות הצהרים.

כזכור וכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' - עשרות שוחטים מכשרות 'שארית ישראל' יצאו בשליחות מיוחדת לאירופה לפני כחודש למסע שחיטה עבור חג הפסח ולא יכלו לשוב זאת לאור החלטת הממשלה לסגירת השמים. שהפנייה הגיעה ללשכות החכים, שאת הטיפול ריכזו יחד היועצים יונה ויזל מלשכת חה״כ אשר וחיים פרידלנדר מלשכת פינדרוס שהביאו לטיפול מהיר והחזרתם של המשגיחים.

כזכור, עם סגירת השמים החליטה הממשלה כי לא תתאפשר כניסה ויציאה מישראל מחשש לחדירת מוטציות חדשות של נגיף קורונה לארץ ישראל, הממשלה קיבלה החליטה כי רק ועדה מיוחדת תאשר על פי קריטריונים מיוחדים והומניטריים כניסה ויציאה מהארץ, מהלך אשר אפשר את כניסת עשרות השוחטים חזרה לארץ לאחר עבודתם באירופה.

שוחטים סגר ישראייר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד