י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפרקליטות שוקלת לערער

ה'יעד מספר 1' ישתחרר מהכלא מוקדם מהצפוי

לאחר שטען כי עזב את עולם הפשע, העבריין זאב רוזנשטין, מי שכונה בשנות ה-2000 כ'יעד מספר 1' של המשטרה, צפוי להשתחרר מהכלא תשעה חודשים לפני שיסיים את לרצות את עונשו | הפרקליטות הודיעה כי היא שוקלת לערער על החלטת ועדת השחרורים

ה'יעד מספר 1' ישתחרר מהכלא מוקדם מהצפוי
זאב רוזנשטיין צילום: פלאש 90

העבריין הבכיר זאב רוזנשטיין צפוי להשתחרר בקרוב מהכלא, כך קבעה היום (ראשון) ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר. במידה ואכן ישוחרר, רזונשטיין יצא לחופשי תשעה חודשים לפני שיסיים לרצות את עונשו, בגין עבירות חמורות שביצע בישראל ובארצות הברית.

זאב רוזננשטיין, שנחשב במשך שנים ארוכות כ"יעד מספר 1" של המשטרה, נידון ל-17 שנות מאסר לאחר שהוסגר לארצות הברית, הורשע ושב לארץ לריצוי עונשו. כעת, צפויה הפרקליטות לערער את ההחלטה. מוקדם יותר היא ביקשה צו עיכוב ביצוע כדי לבחון את אפשרות הערעור בשבוע הקרוב.

כזכור, בשיתוף פעולה בין המשטרה הישראלית והאמריקנית, נעצר רוזנשטיין בסוף שנת 2004. לאחר כשנתיים הוא הוסגר לארצות הברית שם הועמד למשפט באשמת הפצת סמים. בעקבות עבירה זו, הוא נידון ל-12 שנות מאסר וקנס כספי של 17,500 דולר. בהמשך רוזנשטיין הוחזר לישראל, כאן הוא מרצה תקופת מאסרו.

כאמור, רוזנשטיין נידון בסופו של דבר ל-17 שנות מאסר לאחר שהודה במסגרת עסקת טיעון בקשירת קשר לביצוע רצח. הוא הודה כי שילם לרוצחים שכירים מבלארוס על מנת שירצחו את האחים יעקב ונסים אלפרון.

עורכי דינו ביקשו לשחררו מוקדם מאחר ולטענתם הוא נטש את עולם הפשע ואף הביע חרטה על מעשיו. כעת, הוא ממתין להחלטת הפרקליטות האם לערער על החלטת הועדה לשחררו.

רוזנשטיין ועדת השחרורים מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד