כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אישה עם ניסיון

גנץ החליט: זו נציבת קבילות החיילים החדשה

תת אלוף במיל' רחלי טבת ויזל מונתה היום לנציבת קבילות החיילים במשרד הביטחון - כך קבע היום שר הביטחון בני גנץ | "הנציב הוא גם זה שנותן כלים לרמטכ"ל להוביל צבא טוב יותר", אמר גנץ

גנץ החליט: זו נציבת קבילות החיילים החדשה
חיילי צה"ל צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

שר הביטחון, בני גנץ, מינה היום (ראשון) את תת אלוף (במיל') רחלי טבת-ויזל לנציבת קבילות החיילים במשרד הביטחון, בטקס במעמד הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומנכ"ל משרד הביטחון אלוף (במיל') אמיר אשל.

טבת-ויזל תחליף בתפקידה את מבקר מערכת הביטחון תא"ל (במיל') איתן דהן, ששימש בשנתיים האחרונות כמ"מ נציב הקבילות, בהן מילא את התפקיד באופן אשר תרם משמעותית לתיקון ליקויים, תוך שמירה וקידום זכויות המשרתים בצה"ל, ובהתמודדות מאתגרת בתקופת הקורונה.

"צה"ל מורכב קודם כל מהאנשים שבו. ההתמודדות של צה"ל במיוחד כעת בתקופת הקורונה, עם היכולת לספק מענה לחיילים, היא קריטית לתפקודו המבצעי", אמר גנץ, "לנציב קבילות החיילים יש השפעה מכרעת על היכולת גם לטפל במקרים נקודתיים, ולהיות גם זה שנותן כלים לרמטכ"ל להוביל צבא טוב יותר, עם אנשים טובים וחדורי מוטיבציה".

"אני בטוח שרחלי שמביאה איתה שנים של ניסיון צבאי, ניהולי ומשפטי, ולא פחות חשוב- ניסיון אנושי, תדע לנווט את התחום המשמעותי הזה. אני מבקש להודות לאיתן שהצליח להוביל את המערכת להישגים תוך הגברת שיתוף הפעולה עם הצבא וכלל הגופים".

בני גנץ קבילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד