כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
וריאנט נולד

ה'ניו יורק טיימס' במחקר מדאיג: התגלו 7 מוטציות חדשות

לאחר הבריטי, הדרום אפריקאי, ועוד. קבלו את המוטציה האמריקנית לנגיף הסיני. על פי מחקר שפורסם ב'ניו יורק טיימס' התגלו ברחבי ארצות הברית 7 מוטציות חדשות לנגיף קורונה 

ה'ניו יורק טיימס' במחקר מדאיג: התגלו 7 מוטציות חדשות
בדיקות קורונה. אילוסטרציה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

רשויות החירום בכל רחבי העולם נלחמים כבר למעלה משנה אל מול נגיף קורונה, אשר שישב את שגרת החיים. בתקופה האחרונה החלו לצוץ החיסונים של החברות השונות המנצחות בהצלחה את הנגיף. אך במקביל כדרכם של נגיפים החלו להופיע גם המוטציות - וריאנטים שונים ומשונים.

על פי מחקר חדש שפורסם אמש (ראשון) בניו יורק טיימס, בארצות הברית בוחנים את הופעתן של לא פחות מ-7 מוטציות חדשות. מוטציות שלא ידוע עד הסוף האם הן מדבקות יותר, או רק נכנסות בצורה שונה אל התא.

יצוין כי דגימות של מוטציות אלו נמצאו בכמה וכמה מדינות בארצות הברית, אך בסך הכל מדובר על פי המחקר ב-7 מוטציות חדשות של נגיף קורונה.

ב'כאן 11' ציטטו את אחד מכותבי המחקר הדוקטור ג'רמי קמיל, מהפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת לואיזיאנה, שאמר בריאיון למגזין כי: "ברור שמשהו קורה עם המוטציה הזו".

בתוך כך, אתמול דווח כי המוטציה הדרום אפריקאית ממשיכה להתפשט בישראל, ואתמול התגלו עוד 14 נדבקים במוטציה הדרום אפריקאית.

במשרד הבריאות אמרו כי הם ממשיכים לבצע סקר ארצי נרחב בקרב מאומתים לנגיף הקורונה לבחינת התפשטות הווריאנטים בישראל באמצעות ריצוף גנטי, עד כה רוצפו 44 מאומתים לוריאנט הדרום אפריקאי. כמו כן, נמצאו 124 מגעים מאומתים איתם ב-36 שרשראות הדבקה שונות

ארצות הברית קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד