כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מאבק על כל קול

יועז הנדל תוקף: "הציונות הדתית ילדי כאפות של נתניהו"

מועמד 'תקווה חדשה' יועז הנדל תקף את בוחרי הציונות הדתית | בשיחה לפעילים התבטא הנדל כי הציונות הדתית הם ילדי כאפות של נתניהו, וכי הרבה בוחרים מהמגזר יערקו בסופו של יום אל סער 

יועז הנדל תוקף: "הציונות הדתית ילדי כאפות של נתניהו"
יועז הנדל צילום: דוד כהן, פלאש 90

36 ימים לבחירות, והמפלגות רבות על כל קול. אמש 'כאן חדשות' פרסמו הקלטה של מועמד 'תקווה חדשה' יועז הנדל בו הוא תוקף את המגזר הדתי לאומי.

"הגיע הזמן שהציונות הדתית יפסיקו להיות ילדי כאפות של נתניהו. לא משנה מה הוא עשה לבנט, הוא בסוף חזר אליו עם הצהרות נאמנות", טען והמשיך, "בסוף אלה שלא רוצים ממשלת נתניהו, בן-גביר, 'נעם' וכל החבורה הזאת יבואו אלינו ולא אל בנט".

אתמול (ראשון) בנט תקף את גדעון סער, ואמר: "אני לא במשחקים של כיסאות, ואני לא חותם על מסמכים אצל אופירה וברקו כמו סער. אני מאוד מקווה שאני אקבל עוד 5-4 מנדטים ואז אני אקים ממשלה עם כל המפלגות הציוניות. אם לא יהיה לי את הכוח הזה, אני אכפה על כולם ממשלה".

תגובת ימינה לדיווח על דבריו של הנדל: "הסיבה שמפלגת העריקים של גדעון יורדת במנדט וחצי בשבוע היא שהציבור רוצה מנהיג ואיש עשייה כדי לחלץ את ישראל מהכאוס, וזה רק נפתלי בנט. אף אחד לא מאמין שהפקידים האפורים ממפלגת גדעון יודעים איך לנהל את המשבר".

בחירות 2021 מפלגת תקווה חדשה הציונות הדתית נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד