כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
כאב הראש של קואליציית הימין

בן-גביר לנתניהו: "לא בא על תקן דחליל"

ראש הממשלה שב ומצהיר גם הערב כי יו"ר איתמר בן גביר לא ישפיע על מדיניות הממשלה ולא יכהן כשר או ראש וועדה בממשלתו | בתגובה האחרון מסר בן גביר לנתניהו: "אני לא בא לכנסת על דחליל" | בנוסף, פסל ממשלה בתמיכתו של מנסור עבאס: "מי שתומך במחבלים - לא אשתף איתו פעולה"

בן-גביר לנתניהו: "לא בא על תקן דחליל"
בנימין נתניהו/איתמר בן גביר צילום: צילומסך/יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר משיב לראש הממשלה בנימין נתניהו וטוען כי הוא לא ישב בצד: "אני מאוד מעריך את ראש הממשלה, אבל אני לא בא לכנסת על תקן דחליל".

דבריו של בן-גביר נאמרים לאור הצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כולל הערב (שני) בראיון ל'חדשות 12' כי ליו"ר 'עוצמה יהודית' לא תהיה השפעה על הממשלה: "איתמר בן גביר לא יהיה חלק מהממשלה אבל הוא יהיה חלק מהקואליציה שלנו", אמר נתניהו וחידד כי לא יכהן כשר או כיו"ר וועדה בכנסת.

חוץ מהתייחסות לדבריו של נתניהו, בן-גביר התייחס ב'חדשות 12' לאפשרות שלא ימליץ על יו"ר 'הליכוד': "אני ימליץ על ממשלת ימין, שזה אני מניח בין היתר להיות גורם משפיע. מה שחשוב לי זה להשפיע. אני רוצה להשפיע על הזהות היהודית של המדינה", טען.

על איזה תפקיד שירצה לקבל לאחר הבחירות, השיב בן-גביר: "אני לא מתחיל לחלק לעצמי תפקידים. אבל אני יודע דבר אחד - אם אנחנו נהיה חזקים, אנחנו נקבל תפקידים בכירים".

על האפשרות שישב בקואליציה שנתמכת מבחוץ על ידי מפלגת רע"ם ומנסור עבאס, השיב בן-גביר: "אני מבחינתי מי שתומך בטרור, ומי שתומך במחבלים - אני לא אשתף איתו פעולה".

איתמר בן גביר בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד