י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דיגיטל לקטנטנים

איך תבחרו נכון מוצרי תינוקות באינטרנט?

בעולם הצעצועים לתינוקות ניתן למצוא מגוון רחב של צעצועי התפתחות – כאלו המסייעים באופן אקטיבי ובצורות שונות ומגוונות לתינוקות ללמוד וליישם דברים שונים • כיצד, אם כן, כדאי לבחור מוצרי תינוקות כאשר קונים אונליין?

איך תבחרו נכון מוצרי תינוקות באינטרנט?
צעצועים לילדים צילום: pixabay

בשיתוף דן דיל

כאשר הופכים להורים לתינוק/ת קטנים ומתוקים מגלים מהר מאוד כי קניית מוצרי תינוקות היא תחום מורכב והפכפך מבחינות שונות – מצד אחד, ישנם הרבה מאוד מוצרים שטוב וחשוב שיהיו לתינוקות שלנו, החל מביגוד ועד למשחקים הנכונים והמתאימים עבורם. מצד שני, השוק (ובמיוחד עולם הקניות באינטרנט) מוצף במגוון עצום של מוצרי תינוקות אשר סביר להניח כי רובם המכריע מיותר עבור התינוק/ת שלנו. כיצד, אם כן, כדאי לבחור מוצרי תינוקות כאשר קונים אונליין?

בחירת ספרים לתינוקות

ספרי תינוקות וילדים משמשים הורים על מנת לעניין ולסקרן את תינוקיהם, ללמד אותם דברים שונים, להרגיע אותם לפני השינה ועוד. לכן, חשוב לבחור בקפידה ספרי תינוקות מתאימים והולמים לדעתכם, כאלו שאתם חושבים שיעניינו (ואולי ירגיעו) את התינוק/ת שלכם, אך גם לא יכילו מסרים שאינכם מסכימים איתם. למרות שמדובר בתינוקות אשר אינם מדברים עדיין, חשוב לכל הורה צעיר/ה להפנים כי ילדים קולטים המון, כבר משלב הינקות. מה שתקריאו לתינוק/ת שלכם היום יישאר איתם בצורה זו או אחרת לאורך זמן ויהפוך להיות חלק מהם.

לכן, כדאי לחפש ספרי תינוקות אונליין על פי נושאים שחשובים לכם יותר (למשל – היכרות עם עולם החי, סיפורים נעימים ומרגיעים להרדמה וכד'), כמו גם להתמקד בספרי תינוקות דינמיים ואינטראקטיביים. למשל – כאלו המכילים משחקים מסוימים בהם יכול התינוק להשתעשע בעצמו, תבליטים של הדמויות או החפצים המוצגים בספר ועוד

צעצועי התפתחות לתינוקות

בעולם הצעצועים לתינוקות ניתן למצוא מגוון רחב של צעצועי התפתחות – כאלו המסייעים באופן אקטיבי ובצורות שונות ומגוונות לתינוקות ללמוד וליישם דברים שונים. בהקשר זה ניתן למנות את הסוגים הרבים והשונים של "אוניברסיטאות לתינוקות" – משחקים גדולים הכוללים רכיבים רבים ומעניינים ביותר עבור התינוק דוגמת משטחי הפעלה, צעצועים המפתחים כישורים מוטוריים וכישורים נוספים ועוד.

צעצועי התפתחות לתינוקות עשויים לכלול גם סוגים שונים של רכבי צעצוע (אותם לומד התינוק כיצד להסיע ולהפעיל), משחקי הרכבה למיניהם דוגמת לגו או קוביות מסוגים שונים, משחקים אשר עובדים על קואורדינציה וקשר עין – יד (דוגמת משחקי דגים או מגדלי כוסות) ואפילו צעצועי נגינה שונים דוגמת קסילופון פלסטיק צבעוני עליו יכול התינוק להתחיל ולהתנסות במוסיקה לראשונה בחייו

בחירת מוצרי ביגוד לתינוקות אונליין

כיום הכל קונים אונליין, כולל מוצרי לבוש למיניהם (לתינוקות ולכל גיל אחר...). כיצד מומלץ לבחור מוצרי ביגוד עבור התינוק/ת שלנו אונליין? ובכן, במידה וקיים ספק בנוגע לגודל, תמיד עדיף לקנות את המידה הגדולה יותר, שכן גם אם הבגד יהיה מעט גדול על התינוק שלנו, הוא יתאים לו בתוך כמה שבועות או חודשים... בנוסף, כדאי לוודא כי רוכשים מוצרים המיועדים ספציפית לתינוקות (ולא לילדים באופן כללי), וכי מדובר באתר המתמחה במוצרים לתינוקות ומכיל מגוון רחב של מוצרים שונים. כך תדעו כי מדובר בחברה המתמחה במוצרים לתינוקות, ולא בספק או יבואן כללי המציע אינספור מוצרים, אך כאלו אשר אינם בהכרח מוצרי תינוקות ייעודיים ואיכותיים.

היכנסו לאתר חנות האונליין של רשת דן דיל להזמנה של צעצועים לתינוקות , כולל צעצועי התפתחות, ספרים לתינוקות, משטחי פעילות, אביזרים לעגלה ועוד ממגוון מוצרי התינוקות במחירים שאסור לפספס.

מוצרי תינוקות תינוקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד