י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זהותו ידועה למשטרה

לונדון: העיתון פרסם תחקיר על אירועים בניגוד להנחיות וספג נקמה

לאחר שעיתון יהודי פרסם על הפרות אצל החרדים בלונדון, תושב העיר מארגן מבצע לריקון עותקי העיתון מהחנויות באזור. תלונה הוגשה למשטרה שמכירה את זהות המבצע

לונדון: העיתון פרסם תחקיר על אירועים בניגוד להנחיות וספג נקמה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

מאות עותקים של העיתון Jewish News 'ג'ואיש ניוז' נעלמים מחנויות ברחבי צפון לונדון. למעלה מ -500 עותקים של העיתון נלקחו ביום חמישי האחרון מחנות 'כשר קינגדום' בגולדרס גרין.

היעלמות העותקים של העיתון מגיעה כנקמה על כך שהעיתון פרסם תיעודים של הפרות כגון חתונות בסטמפורד היל. על פי הדיווח, תלונה הוגשה למשטרה.

מי שעומד מאחורי הקמפיין. הוא אחד מחברי הקהילה בסטמפורד היל, שמארגן את הקמפיין נגד העיתון שפרסם תחקיר על חתונות שנערכות בסגר. כך סיפר עד ראיה לאתר Jewish news.

התחקיר בעיתון

אדם נוסף סיפר כי האיש, "מעודד אנשים ללכת לחנויות ולקחת ערימות של העיתון. הוא אומר שהחנויות לא יפסיקו להעמיד את העיתון בחנות, אבל החנויות גם לא יעצרו אנשים מלהעלים אותם".

גורם אחר סיפר כי "בהודעות וואטסאפ של המארגן, הוא מעודד אנשים לפעול נגד העיתון. יש לו קבוצות וואטסאפ עם יותר מ-1,800 חברים".

גורם שלישי סיפר: "זאת לא הפעם הראשונה שהוא מוביל מסע חרם נגד חופש הביטוי. לאחרונה הוא קרא להחרים את העיתון המקומי בסטמפורד היל, מכיוון שכתבה מסוימת לא מצאה חן בעיניו".

העניין דווח למשטרה, ומאבטחים יוצבו השבוע מחוץ לחנויות כדי למנוע העלמת עיתונים. לקיחת העיתונים עלולה לעלות למבצעים במאסר. שני גברים קיבלו עונשי מאסר על תנאי בשנת 2019 לאחר שהורשעו בלקיחת עיתונים שמחולקים חינם בלונדון.

סטמפורד היל לונדון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד