כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פונה נואשות למצביעי הליכוד

האם בנט מתחיל לסגת מרעיון ראשות הממשלה

 יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, מתחיל לרדת מהעץ ומודה הערב כי במצב הנוכחי, הוא לא יוכל להחליף את נתניהו בממשלת ימין, וכי לא יוכל לדרוש רוטציה: "במרחבים האלה זה לא רלוונטי" | על גדען סער אמר: "תרשמו, יום אחרי הבחירות כמה מהם יערקו אל נתניהו"

האם בנט מתחיל לסגת מרעיון ראשות הממשלה
נפתלי בנט צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

מתחיל לסגת מהתמודדות על ראשות הממשלה? על רקע הריאיון שהעניק אמש (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט התראיין הערב (שלישי) ליונית לוי ב'חדשות 12' והודה כי לא יוכל לכהן כראש ממשלה או לבקש רוטציה: "במרחבים האלה זה לא רלוונטי. אני צריך עוד כמה מנדטים כדי לחולל שינוי. אי אפשר לעשות עם עשרה מנדטים שינוי. 15 מנדטים - יהיה אפשר לעשות שינוי".

בנוסף תקף את נתניהו: "ישב פה אתמול ראש הממשלה באווירה חגיגית כאילו שיחררו את ירושלים, בפועל מתו מעל ל-5,000 מתים, הוא לא רואה אותנו בעיניים. הוא עושה מופע טוב, אבל בסוף מיליון אנשים מובטלים".

חוץ מהרוטציה, בנט גם הודה כי קיים סיכוי קלוש שירכיב את הממשלה הבאה: "אני צריך קצת יותר מנדטים ואני מחליף אותו. במצב הנוכחי אין לי מספיק מנדטים כדי להחליף אותו ולעשות ממשלה לאומית, כי אני איש ימין".

"גדעון חותם פה על דברים, ושליש מהמפלגה שלו תקפוץ אל הממשלה של נתניהו. תרשמו, יום אחרי הבחירות כמה מהם יערקו אל נתניהו", תקף את סער והמשיך, "צריך להקים ממשלה שתהיה יציבה, ולהחליף את נתניהו בכבוד".

"אני פונה דווקא אל מצביעי הליכוד, שבאמת מתפעל וזה באמת מעורר צחוקים, אבל בסוף גם בוחרי הליכוד מבינים שבסוף שנתניהו לא יאחד בעם", סיכם.

על רקע דבריו של, בסקר לפני הראיון עמו ב'חדשות 12', בנט קיבל 10 מנדטים בלבד, ירידה של מנדט אחד לפחות מהסקרים הקודמים.

יצוין כי במהלך הראיון כשבנט התחמק משאלה מסוימת דרשה המגישה יונית לוי: "אתה תענה לי על מה ששאלתי". בנט בתגובה שאל: "את תתני לי גם 32 דקות כמו לביבי?". ולוי הסבירה לו את ההבדל: "הוא מגיע פעם אחת פעם ב...".

יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער מסר בתגובה לראיון של בנט: ‏"גם השקרים שהופצו היום על ״עריקים״ מתואמים באופן ״מפתיע״ בין נתניהו ושופריו לבין בנט. גם היום הוכח: הצבעה לבנט היא הצבעה לנתניהו. הם מבינים שאני ו״תקווה חדשה״ נחושים להביא שינוי ונביא אותו יחד עם הציבור בבחירות".

נפתלי בנט יונית לוי בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד