י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ברגע האחרון

ילד בן 7 חולץ לאחר שנחת בטעות במשאית זבל

ילד ששיחק מחבואים והתחבא בתוך פח אשפה כמעט ונמחץ בתוך משאית זבל, לאחר שעובדי מחלקת התברואה כבר הוריקו אותו אל תוך המשאית. הנהג שזיהה אותו במצלמות עצר ברגע האחרון את להב הדחיסה והציל את חייו

ילד בן 7 חולץ לאחר שנחת בטעות במשאית זבל
אילוסטרציה צילום: pixabay

ילד בן 7 מפלורידה ארה"ב הצליח להימלט ממעיכה ברגע האחרון, לאחר שהסתתר בפח אשפה במהלך משחק, ועובדי פינוי האשפה השליכו אותו לתוך משאית האשפה.

אליאס קזדה שיחק מחוץ לביתה של סבתו במחוז הילסבורו - טמפה בפלורידה, "הוא החליט לטפס לפח האשפה שלה", כך סיפרה המשפחה לערוץ NBC בטמפה. הוא לפתע מצא את עצמו מושלך למשאית תברואה שאספה אשפה בשכונה.

תוך שניות ספורות, אליאס חשב שזה הולך להיות "הסוף" שלו. "נאספתי ונזרקתי למקום בו אהיה פירה", אמר. אך למזלו של אליאס, הנהג הוכשר להתבונן במצלמת המעקב של המשאית ולראות אם ישנם דברים חריגים. הנהג, וולדו פידל, אמר שהוא ראה משהו נופל ומיד כיבה את דחיסת האשפה של המשאית. הוא התקשר מיד למספר החרום 911. הילד היה כבר סנטימטרים ספורים מהלהב שדוחס את האשפה.

"אני יוצא החוצה ואני רואה אותו, הוא נראה בסדר" אמר פידל. כרמן סלאזר, סבתו של אליאס, נזכרה בילד שיצא למספר דקות בלבד לפני ששמעה לפתע את קול המשאית. "אני אסירת תודה שהוא הסתכל על המצלמה ההיא באותה שניה והוא פעל כל כך מהר", אמרה סלאזר על הנהג שהפך לגיבור הסיפור "כי אחרת הילד לא היה כאן".

הנהג אמר לתקשורת המקומית כי הוא מאומן לצפות בחלק האחורי של המשאית בכל פעם שדברי אשפה מושלכים פנימה.

משאית זבל ילד משחק מחבואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד