י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בג"ץ יתנגד?

ועדת הבחירות פסלה את מקום 7 בעבודה

ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-24 התכנסה החל משעות הבוקר לדיון בפסילת מועמדים ורשימות כנגדם עלה ערעור | בתום דיון קצר החליטו החברים בוועדה לקבל את הבקשה שהציג עו"ד איתמר בן גביר ולפסול את מועמדת מפלגת העבודה אבתיסאם מרעאנה

ועדת הבחירות פסלה את מקום 7 בעבודה
מפלגת העבודה מציגה את מועמדותה צילום: לע"מ

בתום דיון קצר, ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-24 אימצה את בקשתו של עו"ד איתמר בן גביר והצביעה על פסילת מועמדת מפלגת העבודה אבתיסאם מרעאנה.

הטענה שהביאה לפסילתה היה פוסט שפרסמה נגד הצפירה ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, למרות שמאוחר יותר הביעה התנצלות על דבריה וטענה כי היא מכבדת את יום הזיכרון.

את העתירה הגיש במקור פעיל מפלגת העבודה מעוזיה סגל, אלא שבפתח הדיון הוא הודיע כי הוא מושך את בקשתו לאחר שאיתמר בן גביר הצטרף אליה ולטענתו הוא לא רוצה לשתף פעולה עם עוצמה יהודית.

בתום הדיון, ועדת הבחירות הצביעה ופסלה את אבתיסאם מרעאנה, כאשר 15 נציגי הוועדה תמכו בבקשה, בהם נציגי הליכוד, עוצמה יהודית, ש"ס וימינה, ואילו נציגי יהדות התורה נמנעו בטענה כי מילא שופטי בג"ץ יהפכו את
ההחלטה.

בהמשך היום ידונו בוועדת הבחירות גם בפסילת הרשימה המשותפת, זאת בניגוד ליועץ המשפטי לממשלה שהביע את דעתו המשפטית נגד פסילת הרשימה המשותפת וגם נגד פסילת מועמדת מפלגת העבודה.

העבודה ועדת הבחירות המרכזית יום הזכרון איתמר בן גביר בגץ בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד