י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אני הסיוט שלכם"

ועדת הבחירות דחתה פסילת הרשימה המשותפת

ועדת הבחירות המרכזית דנה היום בבקשתו של עו"ד איתמר בן גביר שדרש לפסול את הרשימה המשותפת ואת מפלגת רע"מ. בקשתו של בן גביר נדחתה. בקשתו של בן גביר לפסול את מקום 7 ברשימת העבודה - התקבלה | החרדים לא השתתפו בהצבעה ובעוצמה זועמים

ועדת הבחירות דחתה פסילת הרשימה המשותפת
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ועדת הבחירות המרכזית דנה היום (שלישי) בפסילות המועמדים והרשימות, כשבפועל עלו להצבעה רק בקשותיו של איתמר בן גביר שביקש לפסול את מקום 7 בעבודה, אבתיסאם מראענה ובקשתו אושרה, אך נדחתה דרישתו לפסול את הרשימה המשותפת ואת מפלגת רע"מ.

בתום ההצבעה כאמור, הוועדה לא פסלה את הרשימה המשותפת מלהתמודד בבחירות, כאשר נציגי הליכוד, ש"ס ויהדות התורה לא השתתפו בהצבעה ובכך מנעו את פסילתם.

בליכוד התחייבו כי "המשותפת ועבאס לא יהיו בממשלה שלנו ולא נישען עליהם בשום דרך כי הם תומכי טרור", והסבירו כי בכל בחירות הליכוד מצביע נגד הרשימה המשותפת, בג"צ תמיד מכשיר אותה והמשותפת מנצלת את ההצבעה כדי להתחזק ולהביא קולות.

עוד הסבירו בליכוד את עמדתם וחידדו כי "הפעם הליכוד ייקח את הקולות של אזרחי ישראל הערבים כי נמאס להם לבזבז את הקולות שלהם על מפלגות שיושבות באופוזיציה ולא עושות למענם כלום".

בעוצמה יהודית שהגישו את הבקשה לפסילת הרשימה המשותפת תקפו את הליכוד ואת יהדות התורה, "בגלל היעדרות הליכוד ויהדות התורה: ועדת הבחירות דחתה את הבקשה לפסול את הרשימה המשותפת", מסרו.

במהלך הדיון נרשם עימות בין חבר הכנסת אוסמה סעדי לעו"ד איתמר בן גיבר, אותו הוא כינה במהלך הדיון בוועדה כגזען. בן גביר מצידו השיב לו שהוא מחבל. סעדי אמר כי הוא מזדעזע מכך שהליכוד התאמץ לחבר בין עוצמה יהודית לציונות הדתית, ואמר לבן גביר כי הוא ימונה על ידי נתניהו לתפקיד שר המשפטים, ואילו בן גביר השיב: "שמח שאני הסיוט שלכם".

איתמר בן גביר הרשימה המשותפת אבתיסאם מראענה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד