י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
"תפנה לאיסמעיל הנייה"

ליברמן במכתב לבנט: "תסיר את המסכה, ותתחיל לדבר"

לאחר הריאיון אמש של יו"ר 'ימינה', שבמהלכו סירב להגיד האם ישב תחת נתניהו, יו"ר 'ישראל ביתנו' שלח מכתב לראשון, ובו דרש ממנו תשובות | "תתמוך בחוק שימנע מח"כ שהוגש נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה ומה לגבי החוק הצרפתי?"

ליברמן במכתב לבנט: "תסיר את המסכה, ותתחיל לדבר"
בנט ליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

35 ימים לבחירות, והמאבק על הקולות בגוש 'רק לא ביבי' מתמשך. יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן שלח היום (רביעי) מכתב לח"כ בנט ובו דרש תשובות, לאחר שהאחרון סירב להתייחס בראיון ב'חדשות 12' אתמול לשלל סוגיות.

"נדהמתי לשמוע את דבריך בריאיון אתמול בערב", פתח ליברמן את מכתבו. "הגיע הזמן שתסיר את המסכה ותתחיל לדבר תכל'ס. האם אתה מתכוון לתמוך בהצעת חוק שתמנע מח"כ שהוגש נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה? האם אתה מתכוון להתנגד לחוק הצרפתי במידה ויובא להצבעה בכנסת?", תהה ליברמן.

עוד שאל ליברמן את יו"ר ימינה: "האם אתה מתכוון להתנגד לחוק הצרפתי במידה ויובא להצבעה בכנסת? זכותו של הציבור לדעת מה עמדת מפלגתך", הדגיש.

ליברמן הפנה ליו"ר ימינה שאלות נוספות הנושאות גם בנושאי דת ומדינה: "האם מפלגת ימינה תתמוך בחוק נישואין וגירושין אזרחיים, בחוק שיתנה מימון ממשלתי במוסדות לימוד כלשהם, בחובת לימודי ליבה מלאים וחוק שיעניק סמכות גיור לרבני ערים?".

ליברמן כתב: "אי אפשר להציג מצג שווא של פוליטיקאי נאור וליברלי בלי להבהיר באופן חד משמעי האם מפלגת ימינה תתמוך או תתנגד לחוקים הנ"ל. זכותו של הציבור לדעת מה עמדת מפלגת ימינה בנושאים האלה", תקף יו"ר ישראל ביתנו, "חובתך לחשוף מהן כוונותיך האמיתיות ולא להתחמק ולפזר הצהרות מעורפלות".

כזכור, אתמול התראיין בנט והודה כי קיים סיכוי קלוש שירכיב את הממשלה הבאה: "אני צריך קצת יותר מנדטים ואני מחליף אותו. במצב הנוכחי אין לי מספיק מנדטים כדי להחליף אותו ולעשות ממשלה לאומית, כי אני איש ימין".

תגובת ימינה לדברים: "איווט, בנט עסוק כרגע בטיפול בפרנסת אזרחי ישראל. תפנה לאיסמעיל הנייה, יש לו יותר זמן פנוי לגימיקים שלך". 

אביגדור ליברמן נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד