כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"סיכון ממשי לחיי אדם"

תופעת הנפצים בבני ברק: 3 נעצרו עם סמים

המשטרה פועלת בימים אלו בבני ברק במטרה להביא לתפיסת סוחרי הנפצים בעיר לקראת פורים | שלושה חשודים נעצרו כשברשותם כמות גדולה של נפצים וצעצועים מסוכנים, יחד עם מאות גרם של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה

תופעת הנפצים בבני ברק: 3 נעצרו עם סמים
חלק מהנפצים שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

לקראת פורים שיחול בשבוע הבא, משטרת מרחב דן פועלת בימים האחרונים למגר את תופעת הנפצים שמטרידה את תושבי בני ברק. בתוך כך, המשטרה עצרה שלושה תושבי בני ברק שברשותם נתפסו כמויות של נפצים וצעצועים מסוכנים, יחד עם מאות גרם של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה.

כזכור, קצין המבצעים של מרחב דן, סגן ניצב שי תירם, אמר בתחילת השבוע ל'בחדרי חרדים', כי המשטרה מבצעת חיפושים יומיים בעסקים וגם בבתים פרטיים על מנת להביא לתפיסת הנפצים. "מניסיון העבר, אנחנו מכירים את אנשים המסוימים שמתעסקים זה", הוא אמר. "גם מבחינה מודיעינית, אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים. המטרה היא לשים את היד על כל מי שמביא את צעצועים המסוכנים הללו לעיר".

מהמשטרה נמסר כי היא "ממקדת את אכיפתה בתחום המכירה האסורה של צעצועים המסוכנים לקראת חג הפורים, על מנת לשמור על שלום הציבור ובטחונו, במסגרתה ערכו שוטרי תחנת בני ברק חיפוש במספר בכתובות שונות בעיר".

במהלך החיפוש בביתם של החשודים, חשפו השוטרים זיקוקים ונפצים מסוגים שונים וכן מאות גרם של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה וכן ציוד המשמש עפ"י החשד לגידול הסם. "אנו קוראים לציבור ההורים  לשמור על בני הנוער והילדים ולמנוע מהם לרכוש/ להפעיל אמצעים אלו, שיש בהם סיכון ממשי לחיי אדם", הוסיפו במשטרה.

בראיון ל'בחדרי חרדים' הסביר תירם את המאמץ להביא לתפיסת הנפצים, בכך שמדובר בסיכון חיים ממשי. "זה נטו חיי אדם", הוא טוען. "אני 26 שנה במשטרה ולצערי כל שנה אנחנו נחשפים לפציעות של ילדים. הם לא יודעים מה יש להם ביד. הם קונים את זה בסתר, אך לא מבינים שמדובר בחומר נפץ".

"אנחנו תופסים נפצים על בסיס יומי. אני לא יכול להבטיח שבפורים לא יהיו פיצוצים. קשה לשים את היד על מאה אחוז", הוא הודה, "אך אנחנו מנקים הרבה צעצועים ונפצים מהשטח".

נפצים פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד