כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עימות סוער

סער נגד בנט: "עובד בשירות נתניהו, מכפיש ומשקר"

לאחר הדיווח כי ימינה עתרה לוועדת הבחירות על כך שתקווה חדשה וסער מממנים פרסומים מכפישים נגד בנט בעילום שם, סער מפרסם פוסט בנושא ותוקף באופן קשה את בנט | "אל תתיראי מן הפרושין ולא מן הצדוקין, אלא מן הצבועין, שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס"

סער נגד בנט: "עובד בשירות נתניהו, מכפיש ומשקר"
נפתלי בנט/גדעון סער צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

עימות שיא בין גדעון סער לנפתלי בנט: בעקבות פרסום של 'חדשות 12' כי גדעון סער קידם כתבות שליליות על ימינה ונפתלי בנט, סער מוסיף במתקפה על בנט ומאשים אותו כמי שעשוי לשבת תחת נתניהו.

בפוסט שפרסם הערב (רביעי) גדעון סער נגד בנו הוא הביא ציטוט מדברי ינאי המלך לאשתו שלומציון המלכה: "אל תתיראי מן הפרושין ולא מן הצדוקין, אלא מן הצבועין, שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס".

"נגדך לא נעשה דבר שאינו תקין", הבהיר סער בפתח דבריו, כשהוא תוקף ומאשים את בנט, "אתה ואנשיך תוקפים אותי ואת תקווה חדשה מיום הקמתה באופן חסר מעצורים". סער טוען כלפי בנט: "אתה עובד בשירות נתניהו, כדי לפגוע באלטרנטיבה לשלטונו – בי ובתקווה חדשה – ומשתמש באותה טרמינולוגיה נגדי בה הוא ואנשיו משתמשים".

סער תקף, "אתה יודע היטב איזה נזקים גורם נתניהו לישראל ועדיין מסרב להתחייב שלא תיתן יד להקמת ממשלה בראשותו. ללא בושה, אתה מתנשא ומכפיש. מדבר על פקידים ומשקר על עריקים", לדבריו, "אתה שנים ספורות במערכת הציבורית ואתה יודע היטב שאתה רחוק מאוד מהניסיון ומההישגים שלי בעשיה למען הציבור. אבל אתה, כהרגלך, מתרברב".

"לא הבאת שום ״פרנסה ובטחון לאזרחי ישראל״. אתה עסוק רק בשיווק וביח״צ ובזה אתה מצוין", מאשים עוד סער. "אני- בניגוד אליך – מעולם לא עסקתי במהלכים מלוכלכים כמו שכירת חוקרים פרטיים נגד למפלגה ויריבים פוליטיים. אז אין כל מקום להטפה על ערכים תוך גלגול עיניים".

את שדבריו סיים סער שהוא קורא לבנט, "להודיע כי לא תשתמש בקולות בוחריך להקמת ממשלה נוספת בראשות נתניהו אחרי הבחירות. בוא נפעל ביחד למען השינוי שישראל ואזרחיה מייחלים לו!".

נפתלי בנט גדעון סער בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד