י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הכניסה לעיר חסומה

שלג כבד בבירה ובסביבותיה: צירים בירושלים נסגרו לתנועה • צפו

לקראת התעצמות הסופה ברחבי הארץ, שלג כבד עדיין יורד בבירה וגורם לחסימות של צירי התנועה בעיר | המשטרה סגרה הערב לתנועה גם כביש 1 בכניסה לעיר משני הכיוונים | שלג כבד יורד גם בביתר עילית

שלג כבד בבירה ובסביבותיה: צירים בירושלים נסגרו לתנועה • צפו
שלג בירושלים צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

השלג בבירה ממשיך לרדת בשעות האחרונות ביתר שאת, והקרח מתחיל להצטבר על הכבישים. בעקבות החשש לסיכון הנהגים, המשטרה החלה לחסום צירי תנועה בבירה ובסביבותיה. גם הכניסה לעיר נחסמת לסירוגין. גם כביש 3755 נחסם לתנועה בין עין יעל לבין הר גילה בשני הכיוונים. במשטרה הסבירו כי הכבישים נחסמו "בעקבות מזג האוויר ומניעת סיכון לציבור משתמשי הדרך".

כאמור, השלג ממשיך לרדת כל העת גם ברחבי ירושלים ובהרי בנימין, גוש עציון ויהודה ושומרון. גם בביתר עילית יורד שלג כבד שגורם לצירי התנועה להיחסם לחלופין. בעיריית ירושלים פועלים לפנות את צירי התנועה החסומים באמצעות מפלסות.

מוקדם יותר ערך מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי סיור בצפון הארץ, בכדי לעמוד מקרוב אחר היערכות המשטרה ופעילות המערכים השונים על רקע מזג האוויר הסוער שפוקד את מדינת ישראל. "משטרת ישראל ערוכה ופרוסה מהצפון עד הדרום גם בצירים הראשיים וגם בערים, ובכל מקום שנדרש", אמר המפכ"ל.
 
"אנחנו ערוכים בפריסה מבצעית מלאה עם יכולת חילוץ ויכולת סיוע, ועושים כל שביכולתנו על מנת לשמור על שלום הציבור ועל יכולת ההתניידות, בפרט של גורמי החירום וההצלה. אני גאה בשוטרים שפועלים בקור, איתנים וחדורי מוטיבציה לעזור ולסייע מתוך תחושת שליחות. נמשיך ונעשה כל שביכולתנו בכדי לעזור ולסייע לכולם במהלך הימים הקרובים ולאפשר חופש תנועה במסגרת המגבלות הבטיחותיות", הוסיף שבתאי

גם בצפון הארץ נחסמו צירי תנועה רבים בעקבות השלג הכבד. כביש 99 ממסעדה למפל סער בשני הכיוונים. כביש 98 מעין זיוון למג'דל שמס בשני הכיוונים. כביש 91 מצומת השריון לצומת עין זיוון בשני הכיוונים. כביש 978 מצומת האמיר לצומת מסעדה בשני הכיוונים. כביש 959 מצומת גונן לצומת וואסט בשני הכיוונים. כביש 87 מצומת המפלים לצומת הבשן בשני הכיוונים. כביש 899 מצומת כח למצודת ישע בשני הכיוונים. כביש 864 מצומת ראמה לצומת בית גאן בשני הכיוונים. כביש 8900 מצומת עין זיתים לצומת צפת בשני הכיוונים.

באזור יו"ש, כביש 60 נחסם מצומת המנהרות לכיוון דרום בשני הכיוונים. כביש 35 מצומת העוקפים עד תרקומיא בשני הכיוונים. כביש 466 מצומת גבעת אסף לכיוון בית אל בשני הכיוונים, והכביש מכיוון כוכב יעקב לפסגות בשני הכיוונים.

מהמשטרה נמסר כי בעקבות מזג האוויר והצטברות קרח על הכביש ביציאה מירושלים אחרי גשר המיתרים לכיוון ת"א, ומניעת סכנה לציבור משתמשי הדרך, כביש 1 נחסם לתנועה לכיוון תל אביב מהיציאה מהעיר ירושלים ועד גינות סחרוב.

"כוחות משטרה במקום וגורמי עיריית ירושלים פועלים לאפשר את פתיחת קטע הכביש. ציבור הנהגים מתבקש לנהוג בזהירות", מסרה המשטרה.

שלג ירושלים חסימות כבישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד