י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחד למיליון

לא ייאמן: המוצא גירד כרטיס וזכה באלף שקלים

התפתחות מפתיעה בפרשת השבת האבידה לעיתונאי לירן תמרי. המוצא גירד כרטיס חיש גד וזכה באותו הסכום שהשיב לעיתונאי שהציע לו פרס כספי אך סירב. משמים סיבבו שיתוגמל בסכום המלא שהשיב לאובד

לא ייאמן: המוצא גירד כרטיס וזכה באלף שקלים
דוכן פיס במאה שערים צילום: נתי שוחט, פלאש 90

לירן תמרי, כתב 'ידיעות ירושלים', הפך השבוע ליהודי מאמין יותר מכפי שהיה קודם, לאור סיפור השגחה פרטית שמלווה אותו כבר כמה ימים.

ביום שלישי דיווחנו כי תמרי איבד את ארנקו שכלל כסף מזומן, כרטיסי אשראי ותעודת עיתונאי. אחרי שהוא כבר התייאש מהארנק וכמובן ביטל את כרטיסי האשראי, הוא קיבל הצעה מחבר לומר את תפילת "אמר רבי בנימין" הידוע כסגולה בדוקה למציאת אבידה. הוא אמר את התפילה שלוש פעמים, לא עבר זמן רב ולפתע הוא קיבל הודעות בדף הפייסבוק שלו כי הארנק נמצא עם כל הכרטיסים והכסף.

לירן תמרי. (באדיבות המצולם)

אך הסיפור לא הסתיים בכך, הערב מספר לירן תמרי ל'בחדרי חרדים', כי "האיש שמצא את הארנק לא רצה לקבל ממני 150 שקל פרס על החזרת הארנק, אלא אמר שהוא עשה זאת בשביל המצווה ורץ לבית חזרה אחרי שהחזיר את הארנק". תמרי הוסיף כי המוצא הישר סיפר לו היום שזכה בסכום של אלף שקלים בגירוד כרטיס חיש גד, בדיוק הסכום אותו הוא החזיר לעיתונאי. תמרי סיכם: "זה הזוי, בן אנוש לא יכול להבין מה קרה כאן, אין ספק שזה משהו אלוקי והכל מלמעלה".

כזכור כפי שדיווחנו ב'בחדרי חרדים', לירן תמרי, כתב משטרה ומשפט ב-mynet ו'ידיעות ירושלים', פרסם בחשבון הטוויטר שלו את הציוץ הבא: "חייב לשתף בסיפור מטורף. הבוקר איבדתי בעיר ארנק שהכיל כרטיסי אשראי, 1,000 במזומן ותעודת לע״מ. חיפשתי שעות ברחובות ללא הצלחה עד שחבר שלח לי תפילה למציאת אבידה "אמר רבי בנימין". אחרי זמן קצר פנו אלי בפייסבוק אנשים טובים שמצאו את הארנק ברחוב עם הכסף בפנים. מדהים".

ל'בחדרי חרדים' סיפר אתמול תמרי: "זה סיפור מטורף, מצאו את הארנק בחלקים ברחוב בצלאל, אני כבר התייאשתי מהארנק, ואז חבר שלח לי את התפילה של אמר רבי בנימין, ואני אמרתי אותה שלוש פעמים, ולקראת שעה 19:00 התחילו לשלוח לי הודעות, אחד שלח שהוא מצא את כרטיס האשראי, אמרתי לעצמי, 'טוב גם ככה ביטלתי את האשראי' אחרי כמה דקות פנה עוד אדם ואמר לי שהוא מצא את כל הארנק, שאלתי אותו אם יש שם 1000 שקל, והוא אמר שיש, ואחרי כמה שעות עוד אדם פנה אלי שהוא מצא עוד כרטיס אשראי שלי".

השבת אבידה זכייה בלוטו לירן תמרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד