י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חיפושים נרחבים

ראיתם? תושב ביתר עילית נעדר מהקיבוץ

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנעדר אברהם אליהו רוזן, תושב ביתר עלית בן 17, אשר נראה לאחרונה בתאריך 17.2.21 | כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש ליצור קשר עם המשטרה

 ראיתם? תושב ביתר עילית נעדר מהקיבוץ
אברהם אליהו רוזן צילום: באדיבות המשפחה

המשטרה מקיימת ביומיים האחרונים חיפושים נרחבים אחר צעיר כבן 17, תושב ביתר עילית, שנעדר מאז אמש (רביעי) מקיבוץ תל יצחק סמוך לנתניה. הצעיר, העונה לשם אברהם אליהו רוזן, נראה בפעם האחרונה אתמול, בבית הספר של הקיבוץ, אך מאז נעלמו עקבותיו.

המשטרה מקיימת חיפושים אחר הנער מאז שנודע על היעדרותו, אך היום הדבר הותר לפרסום. במשטרה פנו לעזרת הציבור בבקשה לסייע בחיפושים.

הנעדר.

תיאורו של הנער, כפי שפרסמה המשטרה: עיניים חומות ושיער חלק בעל תספורת קצרה, גובהו כ-160 ס"מ, ומבנה גופו רזה. "כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לדווח למוקד 100 של המשטרה או לתחנת משטרת באקה אל גרביה בטל' 04-6159400", נמסר מהמשטרה.

בהודעה שפרסמה המשטרה הערב נאמר כי "משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנעדר אברהם אליהו רוזן, תושב ביתר עלית בן 17, אשר נראה לאחרונה בתאריך 17.2.21 בתל יצחק בבית הספר שבקיבוץ ומאז נעלמו עקבותיו, כאשר היום ניתן אישור לפרסם את דבר היעדרותו".

איתור נעדר ביתר עילית חרדי נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד