י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ליצמן על 'ברזילי': אני פגוע מאוד

"אני מרגיש פגוע מאוד, יחד עם כל הציבור החרדי. נתניהו פגע בנו", אומר סגן השר יעקב ליצמן, בהתייחסות ראשונה לאחר פינוי הקברים במתחם בית החולים ברזילי • וגם אייל גבאי מדבר • להאזנה

פגוע. סגן השר יעקב ליצמן. צילום: קו עיתונות דתית
פגוע. סגן השר יעקב ליצמן. צילום: קו עיתונות דתית

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, מי שעמד במרכזה של פרשיית פינוי הקברים בברזילי, אומר בראיון ראשון לאחר הפינוי, ל'קול הציבור', כי הוא חש פגוע מאד:

"אני מרגיש פגוע מאוד יחד עם כל הציבור החרדי. נתניהו פגע בנו", אומר סגן השר. "ללא כל קשר אני מתכוון לבדוק ברצינות מדוע כשרשות העתיקות מבצעת חפירות באתרים שונים עם תקציבי עתק החפירות נמשכות שנים רבות ובאשקלון חפרו ופינו בין לילה זה זה אומר שהכל שקר ופוליטיקה".

אייל גבאי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אמר ל'קול הציבור', כי כל הנתונים מראים בבירור שמדובר בקברי נוכרים: "הפתרונות שהציעו לנו לא היו ריאלים".

גבאי אמר עוד כי סגן השר לא אמור להיפגע שנלקחו הסמכויות מידיו: "תמיד ישנם חילוקי דעות גם בתוך המשפחה, גם בין מתפללי בית כנסת, ולהבדיל גם בין חברי קואליציה".

"פינוי הקברים כואב מאוד", אמר גבאי, "למי שלא כואב הפינוי עצמו כואב לו לפחות העובדה שלאחיו כואב". את הראיון חתם גבאי בתקווה כי יהדות התורה לא תפרוש מהקואליציה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד