כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

'בחדרי חרדים' מציג: משחק טריוויה בסלולר

רוצים לזכות בסופשבוע בצימר או 4 ארוחות זוגיות ברשת kosher café café? גלשו לאתר 'בחדרי חרדים' בסלולר, כנסו למשחק הטריוויה ונסו לענות נכונה על כמה שיותר שאלות

'בחדרי חרדים' מציג: משחק טריוויה בסלולר

רוצים לזכות בצימר מפנק בגליל? להינות מארוחות זוגיות מפנקות הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח? בואו לשחק בחידון הטריוויה הסלולרי של אתר 'בחדרי חרדים', בשיתוף חברת Mobile1, שיימשך במשך 4 שבועות, והפרס הגדול יכול להיות שלכם: אירוח זוגי מפנק בצימר המפואר "פינוק הצבר" שבגליל ובנוסף: ארבע ארוחות זוגיות מפנקות בסניפי רשת Kosher café café.

על מנת להשתתף במשחק הטריוויה בסלולר כנסו לאתר הסלולרי של בחדרי חרדים, אצל כל המפעילים הסלולריים, או שילחו הודעת sms עם המילה חידון למספר 1800 ותקבלו קישור ישיר למשחק.

מכאן והלאה נסו לענות על כמה שיותר שאלות טריוויה. השאלות הינם בנושאים כלליים וכן בנושאי יהדות. לכל שאלה 4 תשובות אפשריות. כל תשובה נכונה תזכה אתכם ב-10 נקודות וכל תשובה שגויה תפחית ממאזנכם 5 נקודות. גם אם טעיתם, ניתן להמשיך לשחק ולצבור כמה שיותר נקודות.

בסוף התחרות יוכרז הזוכה הגדול בפרס הראשון: צימר מפנק בגליל מתנת "פינוק הצבר". הזוכה יהיה מי שצבר את הניקוד הגבוהה ביותר במשחקון בודד לאורך כל תקופת המשחק. בנוסף, בכל שבוע יזכה מי שיצבור את מספר הנקודות הרב ביותר במשחקון בודד בארוחה זוגית ברשת kosher café café בשווי 190 ₪ הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. ההכרזה על הזוכים תתפרסם בתום התחרות.

אז למה אתם מחכים? היכנסו כבר עתה ל'בחדרי חרדים' בסלולר ותתחילו לשחק. הארוחה והצימר מחכים לכם.

• המשחק זמין בכל חברות הסלולר לבעלי מכשיר סלולרי הכולל אפשרות גלישת WAP. ההשתתפות במשחק איננה כרוכה בתשלום או דמי רישום מלבד התשלום עבור הגלישה באינטרנט הסלולארי בהתאם לחבילות הגלישה של כל משתתף. עלות שליחת הודעת sms לקבלת קישור ישיר למשחק הינה 0.5 ש"ח. בשבוע שממנו יצא הזוכה בפרס הגדול, הניקוד השני בטיבו יזכה בפרס המשני. למידע נוסף ולקריאת התקנון לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד