י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעקבות הלשנה

אירוע גיוס כספים לישיבה פוזר ע"י המשטרה

אכיפת הנחיות הקורונה: משטרת ישראל פשטה אמש על בניין ישיבה ברכסים בו התקיים אירוע גיוס כספים המוני | מהמשטרה נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל על התקהלות אסורה ורעש חזק מהמקום, השוטרים מצאו כי מדובר באירוע גיוס כספים בניגוד לתקנות"

אירוע גיוס כספים לישיבה פוזר ע"י המשטרה
חרדים ושוטרים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כוחות משטרה פשטו אמש (מוצ"ש) על בנין ישיבה בעיר רכסים, בזמן שבמקום התקיים אירוע לגיוס כספים בהשתתפות עשרות בני אדם בניגוד להנחיות. על פי המשטרה, האכיפה בוצעה כחלק מ"המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה". המשטרה עדכנה כי היא הוזעקה למקום בעקבות תלונה שהתקבלה.

השוטרים שהגיעו לבניין הישיבה פיזרו את המשתתפים וקנסו את מארגן הכינוס ב-10,000 שקלים בגין הפרת התקנות. במקביל, המארגן זומן לשימוע בתחנת משטרת זבולון וכן נרשמו דוחות לנוכחים במקום.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי משטרת ישראל הוזעקו הלילה לישיבה ברכסים, עם קבלת דיווח על התקהלות אסורה ורעש חזק מהמקום. השוטרים שהגיעו למקום מצאו כי מדובר באירוע גיוס כספים שנערך בהשתתפות של עשרות אנשים, בניגוד למגבלות הקורונה".

"משטרת ישראל ממשיכה בפעילות למען בריאות הציבור תוך פעולות מניעה, הסברה ואכיפה בעת הצורך כנגד הפרת תקנות הקורונה. אנו קוראים לציבור להמשיך ולהישמע להנחיות גם בעת הזאת, רק יחד נצליח לבלום את התפשטות הנגיף", נמסר מהמשטרה.

קורונה גיוס כספים רכסים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד