י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נפגע מאוטובוס

בן 10 נפצע קשה בתאונה במודיעין עילית

ילד בן 10 שנפגע מאוטובוס חולף במודיעין עילית נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים שיבר בתל השומר במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. התפללו: נח אליעזר בן שרה רבקה

 בן 10 נפצע קשה בתאונה במודיעין עילית
ניידת טיפול נמרץ. אילוסטרציה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ילד כבן 10 נפצע היום באורח קשה בתאונת דרכים שאירעה ברחוב מסילת ישרים במודיעין עילית. הילד, שנפגע מאוטובוס ציבורי, פונה לבית החולים שיבא בתל השומר על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה, העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא כאמור פונה לבית החולים. חוקרי תאונות של המשטרה בוחנים את נסיבות התאונה הקשה.

ממד"א נמסר כי "בשעה 15:57 התקבל דיווח במוקד 101 של במרחב איילון על ילד שנפגע מאוטובוס ברחוב מסילת ישרים במודיעין עילית". עוד נמסר, כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא תל השומר ילד בן 10 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית.

"הייתי עם האמבולנס ברחוב שבו התרחשה התאונה כשלפתע ראיתי אזרחים מתקהלים סביב אוטובוס ומיד רצתי למקום לסייע", סיפר חובש רפואת חירום במד"א דוד כהן, "ראיתי את הילד שנפגע באורח קשה ובמקביל לטיפול הראשוני דיווחתי למוקד 101 של מד"א על מנת להזניק ניידת טיפול נמרץ וכאשר הצוות הגיע, העלינו אותו לניידת ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה."

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואת הילד נח אליעזר בן שרה רבקה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

מד"א מודיעין עילית תאונת דרכים קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד