י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ירדה מדף המסרים"

מתיחות בין האישה החזקה בליכוד לנתניהו

שר התחבורה של ישראל, מירי רגב, מי שעד היום נחשבה לאחת המקורבות ביותר לרה"מ נתניהו זוכה בתקופה האחרונה לריחוק וזעם מכיוון לשכת רה"מ | הטענות על רגב הן כי היא פועלת באופן עצמאי ואינה ממושמעת לקמפיין הרשמי, כך על פי הדיווח

מתיחות בין האישה החזקה בליכוד לנתניהו
קמפיין הליכוד צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר שנים שזכתה לקרבה מצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מירי רגב, מי שמזוהה כאישה החזקה בליכוד מתרחקת מעט בעקבות ביקורת בקמפיין הליכוד על כך שהיא פועלת באופן עצמאי למדי.

על פי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', בלשכת נתניהו זועמים על רגב, בין היתר בעקבות כך שהיא מתנהלת בצורה עצמאית בקמפיין ובשבוע שעבר היא אף הגדילה לעשות כשירדה מדף המסרים של המפלגה.

הביקור של רגב שעורר זעם היה בהסתדרות שם סיירה לצד יו"ר ההסתדרות, ובדבריה אמרה כי הגיע הזמן שיהיה פנקס כחול במקום הפנקס האדום המיתולוגי שנתפס כפותח דלתות לחברי המועדון הסגור של מפלגת מפא"י ההיסטורית.

על פי הדיווח, בלשכת ראש הממשלה לא אהבו את הדברים האלה בכלל. בכיר בקמפיין אמר שרגב עושה "נזק גדול" וכל זה קורה כשברקע - היחסים בין נתניהו לרגב בשפל. אותו גורם שבקיא בפרטים טען עוד שראש הממשלה מאוכזב מההתנהלות של רגב לאחרונה, בין היתר גם בנושאים של מינויים פוליטיים.

בעקבות הזעם, השרה רגב שהייתה לאישה הראשונה בליכוד והקרובה ביותר לראש הממשלה בנימין נתניהו התרחקה מעט מהסביבה הקרובה, יהיה מעניין לראות האם וכיצד זה ישפיע על סבב השרים (אם יהיה) שלאחר הרכבת הממשלה.

מלשכת רגב נמסר בתגובה: "אין לדברים כל שחר. השרה רגב הדגישה בדבריה את דרכו של הליכוד, שמאז ומתמיד ידע לאפשר לכל עובד העסקה בכבוד תוך הגנה על זכויות העובדים, לצד שמירת השוק החופשי והתחרות. אין ולא הייתה כל מתיחות בנושא בין השרה רגב ללשכת ראש הממשלה".

מירי רגב הליכוד ביבי נתניהו בחירות 2021 הסתדרות העובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד