י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
להכתים את ימינה ובנט

נתניהו יוזם החזרת גוש הימין; ראשי המפלגות יחתמו על תמיכה

פחות מחודש קודם הבחירות ול'בחדרי חרדים' נודע כי אנשי ראש הממשלה פועלים במרץ בימים האחרונים כדי להשיב לחיים את "גוש הימין", במסגרתו יחתמו ראשי סיעות הימין על תמיכה בלעדית בראש הממשלה נתניהו | המטרה: להראות שבנט מסרב להביע תמיכה בנתניהו

נתניהו יוזם החזרת גוש הימין; ראשי המפלגות יחתמו על תמיכה
חברי בלוק הימין עם ראש הממשלה צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: 28 ימים לבחירות, ול'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הממשלה נתניהו פועל להחזיר את גוש הימין ולגבש יחד את הסיעות שתומכות בו שיחתמו כבר מעכשיו על תמיכה בו לאחר הבחירות, כשהמטרה היא למקד את העובדה שבמינה מסרבים להצהיר על תמיכה בו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים התקיימו שיחות בין ראשי מפלגות הגוש, ואמש (שני) שוחח ראש הממשלה עם ראשי סיעות ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית; השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן וחברי הכנסת משה גפני ובצלאל סמוטריץ' על החזרת "גוש הימין".

היוזמה הראשונית היא לחתום על הצהרה משותפת של ראשי הסיעות, שיחתמו כי הם תומכים אך ורק בבנימין נתניהו כמועמדם להרכבת הממשלה, כשבעבר כבר נחתמו מספר הצהרות דומות על ידי חברי הגוש.

על פי כל הסקרים, כדי לצלוח את הרכבת ממשלת הימים דרושה גם תמיכתו של נפתלי בנט, שלעת-עתה מסרב להצהיר במי יתמוך בהמלצות על הרכבת הממשלה, ובליכוד מכוונים אליו את האש כמי שעשוי לחבור יחד עם גדעון סער לממשלה בראשות יאיר לפיד ולהפיל את שלטון הימין.

בלוק הימין בנימין נתניהו נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד