י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דחייה בדיון

מסתמן: הממשלה תסתפק בעוצר לילי ותוותר על מגבלת מעבר בין ערים

ישיבת הממשלה שהייתה אמורה להיות בעיצומה בנושא ההגבלות לפורים נדחתה לשעה 19:00. משרד הבריאות מוותר על הדרישה למגבלה במעבר בין עיר לעיר ומסתפק בעוצר לילי לשלושה ימים

מסתמן: הממשלה תסתפק בעוצר לילי ותוותר על מגבלת מעבר בין ערים
עוצר לקראת ליל הסדר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ישיבת הממשלה שהייתה אמורה להתכנס בשעה זו במטרה לקבוע את ההגבלות לחג הפורים, נדחתה לשעה 19:00. בנתיים, מסתמן ריכוך בעמדת משרד הבריאות כך שהם יוותרו על בקשתם להגביל את המעבר בין הערים.

על פי הדרישה העדכנית, יחול רק עוצר לילי בשלושת הלילות של פורים (חמישי, ליל שבת ומוצ"ש) כך שתוגבל היציאה כל ערב מהשעה 20:00 עד ל 05:00 בבוקר. הדרישה להגבלת מעבר בין עיר לעיר כאמור, לא תעלה להצבעה.

מוקדם יותר אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו עדיין בתחרות מול הנגיף, מול המוטציה המשתוללת. לצורך זה אנחנו צריכים לעבור את הימים הקרובים בשעה שאנחנו מחסנים את האוכלוסייה שבסיכון ומשלימים את מבצע החיסונים".

"לכן", אמר ראש הממשלה, "אני אכנס את הממשלה הערב ואנחנו נקבל החלטות. ההצעה המובאת היא לעוצר לילי בחג הפורים מ-20:30 בערב עד 05:00 בבוקר, בימים חמישי, שישי ושבת. זה כדי למנוע מה שקרה בפורים הקודם, אנחנו לא רוצים שזה יחזור על עצמו".

שר הביטחון בני גנץ התייחס אך הוא לישיבה הצפויה: "היום אנחנו נאבק על שני דברים. ראשית נאבק על כך שיהיה קצת יותר סגר בפורים כדי שנהיה בסדר בפסח, ועל כן נתמוך בהגבלות תנועה, בדגש על הגבלות ליליות, כדי למנוע התקהלויות בחג. שנית, נתעקש על פתיחת מערכת".

פורים קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד