כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שערוריה בגרמניה

הטיסה המריאה והאברך נשאר לשבת שבעה על אימו בשדה התעופה

בעקבות לחץ ישראלי להמריא מיידית, טיסת חילוץ של לופטהנזה מגרמניה הותירה כ-80 נוסעים רובם חרדים, תקועים בשדה התעופה | בין הנוסעים שנותרו בשדה נמצא גם אברך שמיהר ללווית אימו שנערכה בארץ ונאלץ לשבת שבעה על רצפת שדה התעופה

הטיסה המריאה והאברך נשאר לשבת שבעה על אימו בשדה התעופה
האברך בשדה התעופה צילום: באדיבות המצלם

אתמול טיסת חילוץ של חברת לופטהנזה באישור מדינת ישראל מפרנקפורט שבגרמניה היתה אמורה להמריא בשעה 18.55 שעון ישראל עם כ-150 נוסעים, אולם בעקבות עיכוב שנבע מכך שדיילי לופטהנזה לא הבינו ולא ידעו מה לדרוש מהנוסעים ומה המסמכים שישראל דורשת בכדי להביא אותם לישראל, בעקבות כך נוצר עיכוב והבורדינג נפתח רק 40 דקות לפני זמן הטיסה.

לאחר שפחות מ-50% מהנוסעים הצליחו לעלות על המטוס, הגיעה ההוראה מישראל, שאם המטוס לא ממריא בזה הרגע הם לא יאשרו לו לנחות בישראל.

בסוף המטוס המריא בשעה 20:40 שעון ישראל. חשוב לציין שמדובר באזרחים ישראלים שמתגלגלים כבר כמה ימים בטיסות לא שגרתיות עם אישורים מיוחדים לפי כל כללי וחוקי מדינת ישראל בכדי להגיע לאותה טיסת חילוץ.

במקום נשארו כ-80 נוסעים רובם הגדול חרדים, ביניהם קבוצה גדולה של שוחטים ומשגיחים שנסעו לשחיטה בדרום אמריקה וכעת עושים את דרכם למשפחתם בישראל, בין היתר נמצא גם אברך שאמו נפטרה הבוקר בגיל 43 וממתינים לו בישראל להלוויית האם. לאחר עדכון כי המטוס המריא התחילו בהלוויית האם ללא המתנה לבואו של הבן הנשוי מבלגיה.

אימו היא האישה החשובה מרת גיטל אדלר ע"ה, אשת הרב ישראל צבי אדלר מחשובי חסידי ויז'ניץ באשדוד, שהלכה לעולמה לאחר מחלה קשה והיא בת 43 בפטירתה. הותירה שישה יתומים שמתוכם שלושה שטרם זכתה להשיא.

היא הזדככה שנים רבות בייסורים קשים ומרים, מהמחלה הנוראה ה"י ואף התעוורה ל"ע ואתמול היא נפטרה לבית עולמה. בנה שהיה אמור להשתתף בהלוויתה נראה יושב שבעה בשדה התעופה בפרנקפורט שבגרמניה בגלל שברגע האחרון המטוס כאמור, המריא בלעדיו ובלעדי כ-80 נוסעים נוספים רובם חרדים שהיו אמורים להיות עליו.

טיסה שבעה גרמניה לונדון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד