י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"סכנה מיידית לחייו"

תחקיר : החייל במצב אנוש - נורה ע"י חברו

החייל שנפצע הלילה אנושות במהלך אימון בבסיס צה"ל בבקעת הירדן מאושפז עדיין במחלקה לטיפול נמרץ | בית החולים הדסה עין כרם: "מצבו אנוש ונשקפת סכנה מיידית לחייו" | תחקיר ראשוני של צה"ל מגלה כי החייל נורה ככל הנראה כתוצאה מירי של חברו במהלך אימון

תחקיר : החייל במצב אנוש - נורה ע"י חברו
חיילים, ארכיון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בסיומו של תחקיר ראשוני שבוצע בצה"ל, בעקבות פציעתו באורח אנוש של חייל כבן 22 בבסיס באזר בקעת הירדן, עולה כי הלוחם נפצע ככל הנראה כתוצאה מירי שביצע בנשקו חייל אחר בשטח הבסיס. יצוין כי התקרית התרחשה במהלך אימון והאירוע עדיין מתוחקר. במקביל, מצבו של החייל ממשיך להיות קשה.

"האירוע מתוחקר והמשטרה הצבאית החוקרת ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית", מסר דובר צה"ל. מבית החולים הדסה עין כרם נמסר הבוקר כי אל יחידת הטראומה פונה באמצע הלילה באמצעות מסוק, צעיר בן 22 עם פגיעת ירי חמורה בראשו.

"בצעיר מטפל הצוות ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי, מצבו אנוש ונשקפת סכנה מיידית לחייו", נמסר מבית החולים.

על פי דיווח באתר ynet, בתחילה חשבו בצה"ל כי החייל נפצע מפגיעת אבן, אך לאחר שהגיע לבית החולים התגלה כי הוא נפגע מירי בראשו. האירוע התרחש במחנה האימונים תבץ, סמוך לכפרים הפלסטיניים טובאס ותייסיר בבקעת הירדן. בצה"ל לא שללו אף כיוון חקירה, אך כאמור, כעת מתברר כי הוא נורה על ידי חברו.

מצה"ל נמסר כי "לוחם צה"ל נפצע באורח קשה בבסיס צבאי באזור בקעת הירדן". הודעה נמסרה למשפחתו של החייל ששוהה לידו בבית החולים. הוא מאושפז כעת במחלקה לטיפול נמרץ בהדסה לאחר שעבר ניתוח בראשו. "הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. נסיבות האירוע בבדיקה והמשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית", נמסר מדובר צה"ל.

 

צה"ל ירי אימון פציעה אנושה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד