כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ערב פורים

בני ברק: שריפה פרצה במחסן, משפחה חולצה

שריפה פרצה הערב במחסן מתחת לבניין מגורים ברח' אבן גבירול בבני ברק. ארבעה צוותי כיבוי הוזנקו לזירה. משפחה אחת חולצה מדירתה שאפפה עשן | בחסדי שמים לא היו נפגעים

בני ברק: שריפה פרצה במחסן, משפחה חולצה
זירת השריפה צילום: חדשות בני ברק

כוחות הכיבוי הוזעקו הערב (רביעי) לרחוב אבן גבירול בבני ברק, לאחר ששריפה שפרצה במחסן מתחת לבנין מגורים גרמה לכניסת עשן רב לדירות. הדיווחים הראשוניים התקבלו סמוך לשעה 20:30, אודות עשן סמיך מבניין מגורים ברחוב אבן גבירול בעיר. ארבעה צוותי כיבוי הוזנקו למקום.

להב בוצ'קובסקי, מפקד האירוע סיפר: "עם הגיענו זיהינו לשונות אש והיווצרות עשן סמיך רב בחלקו התחתון של המבנה. צוות חתר למגע עם מוקד האש ובמקביל החלו פעולות ראשוניות לאיתור לכודים בדירות".

הצוותים השתלטו על מוקד האש בקומת המרתף של הבניין והמשיכו כל העת בפעולות סריקה נרחבות בבניין על מנת לשלול לכודים.

משפחה אחת חולצה על ידי לוחמי האש עקב חדירת עשן רב לדירה. בני המשפחה נבדקו בשטח ע"י מד"א, אך לא פונו מהמקום. שאר דיירי הבניין קיבלו הנחיית הסתגרות בדירות עד לסיום האירוע ולוחמי האש עברו בין כל הדירות על מנת לוודא כי אין נפגעים ולהרגיע את הדיירים המבוהלים.

למקום הגיע מפקד התחנה, סגנו וקצין המבצעים ואלו עקבו מקרוב אחר פעולת הלוחמים.

מכבאות והצלה נמסר: "אנחנו בפתחו של חג הפורים ומבקשים להזכיר לציבור את נושא הזהירות במשחקי ילדים עם נפצים או כל חומר דליק אחר, כמו כן ממליצים לשמור בבנייני המגורים על אחסנה בטוחה ולא ליצור מערומים של חומר דליק העלול לסכן בשעת חירום את השוהים בבניין."

חוקר דליקות זומן לבחון את נסיבות פרוץ הדליקה.

שריפה בבני ברק חילוץ משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד