ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הפרה בוטה

לקראת הסגר: עשרות חשודים נחקרו בחשד לתכנון מסיבות

משטרת ישראל נערכת לקראת הסגר הלילי שיחל הלילה ופועלת למניעת מסיבות מחתרתיות המתוכננות להתקיים | עשרות כבר נחקרו בחשד לתכנון אירועים המוניים 

לקראת הסגר: עשרות חשודים נחקרו בחשד לתכנון מסיבות
שוטרים אוכפים את הסגר צילום: דוברות המשטרה

המשטרה ממשיכה להיערך לקראת הסגר הלילי שיחול החל מהלילה, ופועלת למנוע התקהלויות המוניות ומסיבות בעיקר בעיר תל אביב ובערים נוספות ברחבי הארץ. בן היתר, חקרה המשטרה 33 חשודים בחשד שתכננו לערוך מסיבות המוניות. בנוסף, 31 מסיבות שתוכננו להתקיים סוכלו.

אמש התייחס מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי לניסיונות להפר את הסגר בפורים ואמר: "נפעיל את כל המשאבים המשטרתיים העומדים לרשותנו, ובמסגרת זאת נפעיל מחסומים בפריסה ארצית בין הערים. הנחיתי את אגף החקירות לפעול ולפתוח במקביל לקנסות הליכים פליליים נגד כל אלה שמארגנים את כל ההתקהלויות הלא חוקיות. אנחנו פונים לציבור בבקשה לגלות אחריות ציבורית". 

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לפעילות של יחידת אתגר בלהב 433 ויחידות נוספות תוך הפעלת מגוון יכולות, לאיתור מארגני מסיבות 'מחתרתיות' שבכוונתם לקיים בניגוד להנחיות משרד הבריאות, עד עתה נחקרו והוזהרו 33 חשודים ומעורבים ו-31 מסיבות סוכלו ופוזרו ע״י כלל מחוזות המשטרה".

"במהלך היום וככל שיידרש תמשיך משטרת ישראל לפעול לאיתור מארגני מסיבות ויחצנים שבכוונתם לארגן או לקחת חלק בארגון מסיבות בכל רחבי הארץ בניגוד להנחיות", נמסר מהמשטרה.

שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס גם הוא לקיום המסיבות ההמוניות ואמר: "החוגגים במסיבות ההדבקה צריכים לדעת - זינוק בתחלואה יהיה רשום על שמכם, סגירת עסקים תהיה בגללכם, אובדן חיי אדם יהיה על מצפונכם. אתם רואים את המצב, אתם רואים איך גם צעירים נופלים לתחלואה קשה, איך המוות מגיע לכל גיל. תתעשתו! עוד לא מאוחר מדי".

"כדי להמשיך ביציאה מהסגר צריכים שני דברים: להקפיד ביתר שאת על ההנחיות וללכת להתחסן. אין שום הצדקה לפעולה אחרת", הוסיף אדלשטיין.

קורונה סגר מסיבת פורים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד