י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אפס סובלנות"

ליל פורים בבני ברק: חמישה עצורים בחשד להפעלת זיקוקים

בני ברק רועשת: תושבי העיר סובלים זה שעות ארוכות מהפעלות זיקוקים ע"י מספר נערי שוליים במוקדים שונים | כוחות המשטרה בסיוע בלשים עצרו כמה מהם והם הועברו להמשך חקירה | צפו

ליל פורים בבני ברק: חמישה עצורים בחשד להפעלת זיקוקים
בלש מבצע מעצרים בבני ברק צילום: יוסף סרטונים

חמישה צעירים כבני 20 נעצרו הערב (חמישי, ליל פורים) בחשד שהפעילו זיקוקים ונפצים במספר מוקדים בעיר בני ברק.

מזה שעות ארוכות, מאז נכנס חג הפורים, נערי שוליים מפעילים נפצים וגורמים לבהלה ברחבי העיר. המשטרה נערכה בכוחות מתוגברים ופועלת להשבת הסדר הציבורי בבני ברק.

עיקר הדיווחים שהגיעו לידי משטרה על הפעלת נפצים רבי עוצמה, הגיעו משכונות רמת אלחנן וקרית הרצוג בצפון העיר. מוקדם יותר פורסם ברשת תיעוד בו נראים בלשים מבצעים מעצרים ברחוב אשל אברהם בשכונת רמת אלחנן בבני ברק. כמה נערים נראו תוקפים את השוטרים ומתנגדים למעצר.

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת האכיפה הממוקדת של משטרת ישראל נגד סחר והפעלת צעצועים מסוכנים למען שלום הציבור, עצרו הערב שוטרי בני ברק 5 תושבי העיר בחשד לירי זיקוקים". עוד הוסיפו במשטרה כי "השוטרים עצרו לחקיּרה את חמשת החשודים בשנות ה 20 לחייהם בחשד לזריקת חזיזים, הפעלת כוורת זיקוקים ופגיעה בסדר הציבורי בבני ברק"

"משטרת ישראל ערוכה לחגיגות הפורים ופועלת להבטחת שלומם וביטחונם של המשתתפים. יחד עם זאת נדגיש ונחדד כי ננקוט באפס סובלנות כלפי אלו שיבקשו להפר את הסדר הציבורי", נמסר מהמשטרה.

ירי זיקוקים פורים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד