י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הבודקים לא זיהו

ריסס בטעות גז פלפל בטיסה; הנוסעים נפגעו

נוסע ריסס בטעות גז פלפל בטיסת יונייטד איירליינס, רגע לפני ההמראה מפלורידה לניו ג'רזי, נוסעים דמעו עם כאבי גרון. מעשה שגרם לעיכוב הטיסה

ריסס בטעות גז פלפל בטיסה; הנוסעים נפגעו
נוסעים בטיסה צילום: unsplash

נוסע בטיסה שהמריאה מפלורידה לניו ג'רזי, שחרר ספריי של גז פלפל זמן קצר לפני ההמראה, הנוסעים חוו בתגובה צריבות בפנים וכאבי גרון, דבר שגרם לעיכוב הטיסה.

טיסה 1061 של יונייטד איירליינס היתה בדרכה לניו ג'רזי והתכוננה להמראה ביום שני האחרון, אך לפתע נוסעים החלו להשתעל. על פי הדיווח ברשת 'פוקס ניוז' אחד הנוסעים אמר כי הוא שחרר את הגז בטעות מבקבוק זעיר של ספריי פלפל שהוא נושא על מחזיק המפתחות שלו.

התרסיס שהינו חוקי בכל 50 המדינות של ארצות הברית, אך אסור לשאתו בטיסה, לא התגלה על ידי בודקים של שדה התעופה. ג'וזף גרנדה, נוסע במטוס, תיאר ל'פוקס ניוז' שהוא הרגיש כי "גרונו בוער". הוא סיפר כי "כולם התחילו להשתעל, ובמהלך הענין עם הקורונה כולם מתחילים פתאום להסתכל מסביבם" הוא אמר לתחנת הטלוויזיה. לנוסעים במצוקה ניתנה האפשרות לרדת, אך הם לא יכלו לעלות על טיסה אחרת בגלל מגבלות של נגיף הקורונה.

דובר מטעם 'יונייטד איירליינס' אמר כי הטיסה חזרה לשער בגלל אירוע שהשתבש עם מעורבות נוסע לפני ההמראה. "הטיסה יצאה בבטחה זמן קצר לאחר מכן", אמר הדובר בהצהרה לכלי תקשורת. הטיסה המריאה באיחור של שעה ו-21 דקות בעקבות המקרה, כך דווח באתר Simple Flying.

מטעם רשות שדה התעופה נמסר, כי הבודקים בשדה "פספסו את מיכל הריסוס" אך קיבלו 'קורס רענון' כדי להבטיח שהם יזהו דברים כאלה בעתיד.

גז פלפל יונייטד איירליינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד