י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חדשנות סביבתית

חברות ישראליות ואמירתיות חתמו על הסכם היסטורי

חברה ישראלית חתמה מול חברה מאיחוד האמירויות, על עסקה ראשונה מסוגה שתייבא טכנולוגיות ירוקות בפיתוח ישראלי לאיחוד ואזור המפרץ | מהחברות נמסר: "הסכם ראשון כחלק משרשרת הסכמים נוספים בעתיד"

חברות ישראליות ואמירתיות חתמו על הסכם היסטורי
מתקנים סולאריים צילום: Green Ventures

פרויקטים ראשוניים נחתמו לפיתוח נדל"ן מסחרי ומגורים, בין ישראלים לאמירתים בכביש שייח' זייד בדובאי.

חברת 'גרין וונטורס' (Green-Ventures) הישראלית, וחברת 'יונייטד סטארס' (UAE’s United Stars Group) של איחוד האמירויות הערביות חתמו על עסקה ראשונה מסוגה שתביא טכנולוגיות ירוקות ישראליות לאיחוד האמירויות ואזור המפרץ הרחב יותר, וטכנולוגיות אמיריות לישראל, העסקה ההיסטורית מתמקדת בפרויקטים של פיתוח באזור נוספים במפרץ.

העסקה נחתמה על ידי מנכ"ל חברת Green Ventures אשר פרידמן, ומייסד קבוצת 'יונייטד סטארס' והנשיא עומר אל סווידי. החברות פרסמו כי בעקבות הסכם אברהם ההיסטורי, "התנאים בשלים לחדשנות סביבתית לפיתוח בר קיימא באזור ומחוצה לו".

אשר פרדמן ועומר אל סווידי

עוד נמסר מהחברות, כי "החברות יתמקדו בקידום יעדים של בניית כלכלות וחברות ידידותיות יותר לסביבה, יעדים אלה אמורים להיות מושגים באמצעות סוגים שונים של שיתוף פעולה, ההסכם צפוי להיות הראשון מבין הסכמים נוספים שיגיעו בעתיד".

אחד הפרויקטים הראשוניים יהיה לעבוד על שילוב טכנולוגיות ירוקות עירוניות ישראליות בפרויקטים של נדל"ן מסחרי ומגורים, כולל פרויקט המפותח כיום בדרך שייח' זייד בדובאי. "המפרץ חווה צמיחה מתפרצת בכמה שווקים, ולא היינו יכולים למצוא שותף טוב יותר להבאת הפיתוח לאזור מאשר את 'יונייטד סטארס', כבר התחלנו לעבוד בכמה פרויקטים גדולים שלדעתנו יאיצו את צמיחתנו במהירות", אמר פרידמן.

"יש לנו עין בטכנולוגיות של greentech ו-cleantech הישראליות כבר די הרבה זמן וחיפשנו שותף עם מומחיות עמוקה בתחום זה בישראל, מיזמים ירוקים במפרץ עם חברה מישראל, זה שותפות נפלאה עבורנו" אמר אל סווידי. "יש בפנינו הזדמנות עצומה לסייע בקידום פרויקטים ידידותיים לסביבה וברי קיימא שיעמדו לטובת הדורות הבאים, זו הרוח האמיתית של הסכמי אברהם".

נדל''ן איחוד האמירויות דובאי ישראל בניה ירוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד