י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתכוננים לבחירות

השרה רגב: השמיים ייפתחו ללא צורך בוועדת החריגים

מפחד של ייבוא מוטציות הוארכו שוב ושוב התקנות לסגירת השמים. לקראת הבחירות הקרובות ב-23 למרץ הודיעה שרת התחבורה כי השמיים ייפתחו לישראלים בלבד, ללא צורך באישור מוועדת החריגים

השרה רגב: השמיים ייפתחו ללא צורך בוועדת החריגים
נתב"ג צילום: משה שי, פלאש 90

סוף לסאגת נחמן שי: המועמד לכנסת ה-24 מטעם מפלגת העבודה חבר הכנסת לשעבר נחמן שי הפך בעל כורחו לפנים של הסאגה הדמוקרטית. הסאגה שהתרחשה והתהוותה בין הרצון לשמור על גבולות הארץ מפני מוטציות, לבין הרצון לאפשר לכולם לממש את זכותם הדמוקרטית. כעת עם הודעת שרת התחבורה מירי רגב הגיעה הסאגה לקיצה.

בשעה האחרונה (ראשון) הודיעה שרת התחבורה מירי רגב כי השמיים יפתחו בלי ועדת חריגים כדי לאפשר לישראלים לחזור להצביע.

עוד הוסיפה שרת התחבורה: "אנחנו נערכים להחזרה של אזרחי ישראל לקראת הבחירות כך שנפתח את השמיים לישראלים בלבד. ברגע שנאשר את זה נבטל את ועדת החריגים".

"נצטרך להיערך בנתב"ג עם מאות דוגמים ופקחים. בנוסף ננסה לבצע גם בדיקות אנטיגן (בדיקה סרולוגית) של 15 ד' בעליה למטוס", ציינה רגב.

מדובר בבשורה של ממש לאחר שסיים האחרונים הפך הציבור החרדי לשק חבטות, ולמושא זעם ההמונים, כאשר עיתונאי הארץ אורי משגב החליט להשמיץ את הציבור החרדי כי הוא מפעיל מאכערים וקומבינות בוועדת החריגים. בשבת האחרונה הוסיפו בחדשות 12 להדהד ולהגדיל את ההשמצות, אך כעת הקרקע תישמט מתחת לרגלי המלעיזים.

מירי רגב טיסות בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד