י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תאונת דרכים קטלנית

הותר לפרסום: לוחם מילואים נהרג, חברו נפצע קשה

הותר הערב לפרסום כי לוחם צה"ל נהרג וחברו נפצע קשה בתאונת דרכים שהתרחשה הבוקר בעוטף עזה. הפצוע פונה במסוק מד"א לבי"ח סורוקה במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים

הותר לפרסום: לוחם מילואים נהרג, חברו נפצע קשה
ניידת טיפול נמרץ צילום: ירין מועלם, תיעוד מבצעי מד"א

דובר צה"ל התיר הערב (ראשון) לפרסום כי בתאונת דרכים שהתרחשה הבוקר בעוטף עזה, נהרג לוחם במילואים, וחברו נפצע באורח קשה. הלוחם הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

התאונה התרחשה סמוך לשעה 10:00 בבוקר ליד צומת רעים. על פי הפרטים הידועים, רכב צה"לי התנגש חזיתית במשאית. כתוצאה מכך נהרג הלוחם. חייל נוסף שישב לידו נפצע קשות.

ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותו של גבר בשנות ה-20 לאחר פעולות חילוץ ממושכות, והעניקו טיפול רפואי ופינו במסוק מד"א לבי"ח סורוקה גבר כבן 25 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים".
 
מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער משפחת ההרוג וימשיך ללוות את הפצוע ומשפחות הלוחמים". בהודעת הצבא נאמר כי לוחם במילואים נהרג ולוחם מילואים נוסף נפצע באורח קשה הבוקר בתאונת דרכים בצומת רעים בדרום הארץ.


חובש בכיר במד"א דוד קירשט לוי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה בין רכב פרטי למשאית, הרכב היה עם פגיעות פח קשות ומיד חילצנו את נהג הרכב שהיה מעורפל הכרה וסבל מחבלות קשות בגופו, העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ לחבירה עם מסוק מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

לדבריו, "במושב ליד הנהג נלכד גבר בשנות ה-20 כשהוא מחוסר הכרה, תוך כדי פעולות החילוץ, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. נהג המשאית שנפצע באורח קל טופל ופונה גם הוא לבית החולים."

תאונת דרכים קטלנית עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד