י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הנהג מסר גרסה ראשונית

נקבע מותו של הפצוע באירוע הדריסה בי-ם

בית החולים הדסה הר הצופים, אליו פונה מוקדם יותר הפצוע באירוע הדריסה החריג ברחוב החומה השלישית בבירה, הודיע הערב כי הרופאים נאלצו לקבוע את מותו | האירוע התרחש במהלך תקיפת נהג הסעות על ידי נוער שוליים | הנהג טען בחקירתו כי הותקף על ידי ההמון וניסה להימלט

נקבע מותו של הפצוע באירוע הדריסה בי-ם
זירת הדריסה בירושלים צילום: פלא 90

אסון הערב בירושלים: בבית החולים הדסה הר הצופים נקבע מותו של הגבר כבן 47, שנפצע מוקדם יותר באורח אנוש באירוע הדריסה ברחוב החומה השלישית פינת שבטי ישראל בבירה. למרות מאמצי הרופאים, בבית החולים הוא נפטר כתוצאה מפצעיו הקשים.

כזכור, קדמה לתאונה הפרת סדר במהלכה עשרות נערי שוליים יידו אבנים ותקפו נהגים שחלפו באזור ונחשדו כערבים. נהג ההסעות שהיה מעורב בתאונה נמלט ונתפס לאחר זמן קצר. המשטרה פתחה בחקירה. הרקע לאירוע נבדק בשעה זו, אך על פי תיעוד מהזירה, נהג ההסעות הותקף ונעשה ניסיון לגרום נזק לרכבו.

על פי הערכה, נהג ההסעות שניסה להימלט מההמון שתקף אותו, לא הבחין באיש ודרס אותו למוות, אך  כל כיווני החקירה נבדקים על ידי המשטרה. הנהג, שמסר גרסה ראשונית במשטרה, טען כי הותקף על ידי ההמון וניסה להימלט. מדובר בנהג רכב הסעות, שנמצא בשירות אחד מבתי החולים בבירה.

מבית החולים הדסה, אליו פונה הפצוע נמסר כי "אל חדר הלם/טראומה במרכז לרפואה דחופה שבבית החולים, פונה על ידי מד"א בן 47 אשר נפגע באורח אנוש מרכב הסעות בשכונת מאה שערים בירושלים. צוות המלר״ד המשיך בפעולות ההחייאה של צוות מד״א ונלחם על חייו, אך פגיעותיו היו קשות ביותר והוא נאלץ לבסוף לקבוע את מותו". לשון ההודעה.

חובש רפואת חירום במד"א, אלי ריימונד ופראמדיק מד"א, שלום גליל, סיפרו: "כשהגענו למקום הפצוע שכב על המדרכה בסמוך לחלקו הקדמי של הרכב המסחרי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה קשה בפלג גופו העליון. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

נחום ברנשטיין, חובש ב'איחוד הצלה' סיפר: "מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב הסעות. הענקנו לו סיוע ראשוני ובשלב זה מצבו מוגדר קשה". נחמיה טרטכנברג, חובש נוסף של 'איחוד הצלה' מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

תאונת דרכים קטלנית תאונה קטלנית תאונת דריסה החומה השלישית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד