י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הנהג אושפז

נמשכת חקירת אירוע הדריסה בי-ם, זהו שמו של ההרוג

נהג הסעות שניסה להימלט מהמון שתקף אותו סמוך לשכונת 'בית ישראל' בבירה דרס למוות אדם שניצב בחזית רכבו | בשעות האחרונות הותר לפרסום שמו של ההרוג בן 47 תושב מבשרת ציון

נמשכת חקירת אירוע הדריסה בי-ם, זהו שמו של ההרוג
זירת הדריסה בי-ם צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

איתמר בן אבו, תושב מבשרת ציון בן 47, הוא ההרוג באירוע הדריסה שהתרחש אמש (ראשון, שושן פורים) ברחוב החומה השלישית פינת שבטי ישראל בירושלים. הנהג נעצר לחקירה אחרי שנמלט מהזירה. מייד לאחר מכן הוא אושפז בבית החולים שערי צדק. הוא סובל מחבלות בפניו.

בן אבו, למד במוסד תורני בשכונת בית ישראל בבירה. מכריו סיפרו כי הוא התקרב בשנים האחרונות לדת ועבר ללמוד בשכונה החרדית. במשטרה עדיין חוקרים את הקשר שלו לתקרית.

בבית החולים הדסה הר הצופים הודיעו אמש כי נקבע מותו של הגבר כבן 47, שנפצע מוקדם יותר באורח אנוש באירוע הדריסה למרות מאמצי הרופאים, בבית החולים הוא נפטר כתוצאה מפצעיו הקשים.

כזכור, קדמה לתאונה הפרת סדר במהלכה עשרות נערי שוליים יידו אבנים ותקפו נהגים שחלפו באזור ונחשדו כערבים. נהג ההסעות שהיה מעורב בתאונה נמלט ונתפס לאחר זמן קצר. המשטרה פתחה בחקירה. הרקע לאירוע נבדק בשעה זו, אך על פי תיעוד מהזירה, נהג ההסעות הותקף ונעשה ניסיון לגרום נזק לרכבו.

על פי הערכה, נהג ההסעות שניסה להימלט מההמון שתקף אותו, לא הבחין באיש ודרס אותו למוות, אך כל כיווני החקירה נבדקים על ידי המשטרה. הנהג, שמסר גרסה ראשונית במשטרה, טען כי הותקף על ידי ההמון וניסה להימלט. מדובר בנהג רכב הסעות, שנמצא בשירות אחד מבתי החולים בבירה.

מבית החולים הדסה, אליו פונה הפצוע נמסר כי "אל חדר הלם/טראומה במרכז לרפואה דחופה שבבית החולים, פונה על ידי מד"א בן 47 אשר נפגע באורח אנוש מרכב הסעות בשכונת מאה שערים בירושלים. צוות המלר״ד המשיך בפעולות ההחייאה של צוות מד״א ונלחם על חייו, אך פגיעותיו היו קשות ביותר והוא נאלץ לבסוף לקבוע את מותו". לשון ההודעה.

דריסה החומה השלישית פורים מבשרת ציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד