י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האנטישמיות חוגגת • צפו

'נאצים' וצעקות; החרדים ירדו במחאה מהמטוס, הצוות מחא כפיים

מקרה שני בתוך פחות משבוע: פעוט בן 15 חודשים בן למשפחה חרדית, לא חבש מסכה בעת עלותו למטוס | הצוות שהחליט לגרש את המשפחה מהטיסה בניגוד לכללי חברת התעופה, נתקל בהתנגדות חריפה מצד הנוסעים שחלקם אף ירדו מהטיסה כאות מחאה | צפו ברגעי הדרמה במטוס

'נאצים' וצעקות; החרדים ירדו במחאה מהמטוס, הצוות מחא כפיים
הנוסעים עם נציגי חברת התעופה צילום: מתוך הסרטון

צעקות 'נאצים' דרמה לפני ההמראה: פעוט בן 15 חודשים לא חבש מסכה המשפחה נזרקה מהטיסה ממנה ירדו חרדים רבים כאות מחאה, הדיילים מצידם חגגו את ירידת החרדים.

שוב אירוע בו יהודים חרדים מופלים לרעה במטוס בגין מסכות, האירוע האחרון התרחש ביום ראשון בערב, בטיסת חברת התעופה Frontier ממיאמי אינטרנשיונל לשדה התעופה לה גווארדיה בטיסה F9 2878.

עד ראיה אמר לאתר Yeshiva world news כי הדיילים התנכלו למשפחה החרדית בגלל פעוט בן 15 חודשים שלא לבש מסיכה, למרות תקנות חברות התעופה שקובעות בבירור כי "אין צורך בכיסוי פנים לילדים מתחת לגיל 2".

"הם איימו לסלק את המשפחה היהודית, אך נוסעים רבים אחרים, יהודים ולא יהודים, החלו לצעוק לעבר הדיילים ולתמוך במשפחה". סיפר עד הראייה. הוא הוסיף כי "האירוע הפך למכוער, כשאנשים החלו לצרוח ולהפגין בזמן שהצוות גרשו את כל המשפחה".

הרגשות בקרב נוסעים אחדים סערו ואלו מצידם מחו על כך שהם מופלים לרעה כקבוצה ללא שום הסבר הגיוני, אך ורק בגלל שהם חרדים. נוסע אחד אף הגדיל לעשות והתחיל לצעוק על הצוות שהתנהגותם היא כמו ב"גרמניה הנאצית".

יחד עם המשפחה כאמור, ירדו עוד נוסעים חרדים רבים שהחליטו בתגובה להמשיך עם טיסה אחרת.

בתיעוד וידיאו ניתן לראות קבוצה של יהודים חסידים צועקים לעבר צוותי חברת התעופה בטרמינל לאחר הנחיתה. עד ראיה נוסף ששוחח עם אתר Yeshiva world news אמר כי לדעתו "מדובר באירוע אנטישמי בעליל, ללא כל שאלה".

כמה אנשים לא יהודים סיפרו כי כשהזוג החסידי החל לעזוב את המטוס, צוות הטיסה מחא כפיים, והחליף "כיפים" אחד עם השני. לדברי הנוסעים אחד מהם אף אמר לשני בקול ללא שום בושה, "עשינו עבודה טובה לאותם יהודים".

יצויין כי זהו האירוע השני בימים האחרונים שמעורבים בו יהודים חרדים. האירוע הקודם התרחש רק לפני שבוע בחברת דלתא בטיסה ממיאמי לנמל התעופה לה גווארדיה ב-23 לפברואר גם אז משפחה חרדית הורדה מטיסה בגלל מסכה.

עדות של נוסע לא יהודי שמספר כי הדיילים נתנו "כיפים" אחד לשני ואמרו "עבודה טובה עם היהודים האלה" הוא סיפר כי הוא הורד מהטיסה בגלל שצילם את המהומה. צפו:

תגובת החברה לאירוע פורסמה בחשבון הטוויטר של החברה:

Members of a large group, including adults, refused to wear masks as flight 2878 was preparing for departure from MIA-LGA. Repeated requests to comply with federal law necessitated their removal from the flight. The issue did not stem from a child under 2.

קבוצה גדולה של אנשים כולל מבוגרים, סירבו ללבוש מסכות כאשר טיסה 2878 התכוננה להמראה, בקשות חוזרות ונשנות לציית לחוק הפדרלי חייבו את סילוקם מהטיסה, המקרה לא נבע בגלל ילד מתחת לגיל שנתיים.

טיסה חרדים מסכה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד