י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שנה וחצי אחרי

4 שנות מאסר למחבל שדקר צעירה חרדית

שנה וחצי אחרי פיגוע הדקירה בצומת שילת, בו נפצעה באורח בינוני צעירה חרדית כבת 22, בית המשפט גזר היום 4 שנות מאסר בפועל ופיצוי כספי על המחבל, קטין כבן 15 תושב הכפר נעלין | על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הוא קיבל החלטה לדקור יהודי "כדי להגיע לגן עדן"

4 שנות מאסר למחבל שדקר צעירה חרדית
פיגוע דקירה בצומת שילת צילום: דוברות מד"א

בית המשפט המחוזי מרכז גזר היום (שני) 4 שנות מאסר בפועל על קטין פלסטיני, שהורשע בביצוע פיגוע דקירה בצומת שילת לפני כשנה וחצי, בו נפצעה חרדית כבת 22 תושבת מודיעין עילית באורח בינוני. בנוסף, הוטלו על הקטין 10 חודשי מאסר על תנאי, והוא ייאלץ בנוסף גם לפצות את הצעירה החרדית.

על פי כתב האישום שהוגש נגד הקטין, בזמן שהיה בביתו שבנעלין, גמלה בליבו החלטה לדקור יהודי כדי 'להגיע לגן עדן'. לשם מימוש תכניתו, הנאשם נטל ממטבח ביתו סכין מטבח שלהבה באורך של 13 ס"מ, הטמינה במכנסיו ויצא מביתו.‎

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם נכנס שלא כדין לישראל לאחר שדילג מעל גדר, צעד במשך שלוש שעות וחלף על פני שתי תחנות אוטובוס שהיו ריקות מאדם ותוך שהוא תר אחר קורבן יהודי פוטנציאלי. בהגיעו לצומת מודיעין בשעה 15:40 הבחין בצעירה החרדית אשר המתינה להגעת אוטובוס באותה עת.

"הנאשם התקרב לעברה, נעמד בסמוך מאחוריה, הניף בידו את הסכין ונעץ אותה בחוזקה בכתף ימין של הצעירה אשר כתוצאה ממעשיו נפצעה והחלה לדמם, כשהסכין נעוצה בכתפה וזעקה לעזרה. מיד לאחר מכן, הנאשם נמלט מהמקום עד שנעצר על ידי כוחות צבא שדלקו אחריו. כתוצאה מהדקירה, נגרם לצעירה חתך עמוק ושבר בצלע האחורית מימין והיא הובהלה לבית החולים כשהיא סובלת מדימום מאזור הצוואר", נכתב בכתב האישום.

כזכור, בשעות אחר הצהרים של אותו יום רביעי, בסמוך לשעה 16:05, לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל שעשו דרכם בנסיעה על כביש 443 לבסיס האימונים, הבחינו בסמוך לצומת מכבים בהתקהלות ובחשוד שדקר אזרחית וניסה להימלט מהמקום.

הלוחמים שפרקו מרכבם הבחינו בסכין בזירה ומיד החלו במרדף אחר החשוד במהלכו ביצעו ירי של מספר כדורים באוויר.

לאחר מרדף רגלי של מאות מטרים הצליחו הלוחמים להשתלט על המחבל בן ה-14 ולהביא למעצרו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעירה חרדית כבת 22 שנפצעה באורח קל עד בינוני ופינו אותה עם פצע דקירה בפלג גופה העליון לבית החולים שיבא בתל השומר.

צומת שילת פיגוע דקירה כפר נעלין עונש מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד