י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הם מ-נ-ו-ת-ק-י-ם

מה גרם לח"כ מ'דגל' לתקוף את כנס 'הליכוד'

על פי המתרחש במדינה, החיים של האזרחים עצמם נתונים תחת מתקפה של נגיף קורונה. אך בכל מה שקשור לפוליטיקה הנגיף מגלה התחשבות בדמוקרטיה הנכבדה | לאחר פתיחת השמיים המסתמנת לקראת הבחירות, בליכוד כלל לא מנסים לגלות אמפתיה לבעלי המסעדות וגני האירועים ופותחים בסדרת כינוסי בחירות המוניים

מה גרם לח"כ מ'דגל' לתקוף את כנס 'הליכוד'
בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, פלאש 90

נס שיש בחירות, כך נחשפת קלונם וצביעותם של המנהיגים. עובדה המאלצת אותם להתחשב ברצונות האזרחים עליהם הם מחליטים מידי יום.

בעוד שבעלי האולמות וגני האירועים קורסים תחת מגבלות הלחימה בנגיף קורונה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפלגתו מפלגת השלטון. לא טורחים אפילו להראות סולידריות, גם מעושה.

במפלגת השלטון נערכים לבחירות, והחל ממחר פותח נתניהו בסדרת כנסי בחירות, מחר (שלישי) צפוי להתקיים הראשון בירושלים, יומיים לאחר מכן ביום חמישי ייערך הכינוס השני בפתח תקווה.

למרות שעל פי החוק היבש כינוסים אלו יוצרים, אך כאמור, בעוד מערכת החינוך עתידה לוט בערפל. ובעלי עסקים רבים בכלל טכני האירועים מסעדות אולמות בפרט נתונים בעין סערה כלכלית המאיימת להטביעם, היה מצופה ממפלגת השלטון להתחשב יותר, ולהראות דוגמא אישית וסולידריות.

מוקדם יותר היום, בשעות הצהריים, תקף יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר, את ההחלטה לקיים כנסי הבחירות בתקופה זו: "מצער מאוד שבזמן שאלפי חתנים וכלות כוססים ציפורניים בחוסר ודאות ומחכים לשווא לפתיחת אולמות השמחה בפעימת התו הירוק, הליכוד עושה תו ירוק לעצמו בכנס בחירות עם מאות משתתפים".

"חשוב לקיים כנסי בחירות אבל חשוב יותר לשמור על סדר עדיפויות נכון. הגיע הזמן לשחרר חמשה מיליון מחוסנים ומחלימים ולאפשר להם לחזור לחיים!" דברי אשר.

יצוין, כי לא מדובר בפעם הראשונה בה אנו נוכחים לדעת כי הנגיף מתחשב בנסיבות פוליטיות. גם השמיים ייפתחו לקראת הבחירות. החיים עצמם של האזרחים? נה נה נה נה נה פאקה שאשא פאקה שאשא

חתנים זוגות צעירים בנימין נתניהו מפלגת הליכוד כנס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד