י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נהג המשלוחים הפך לגיבור

צפו: בת שנתיים שרדה נפילה מגובה 12 קומות

רגע מדהים נרשם בוויטנאם אחרי שנהג משלוחים זריז תפס ילדה בת שנתיים שנפלה ממרפסת בקומה ה-12 | בתיעוד שפורסם מהמקום נראים הרגעים המלחיצים וצעקות השכנים שברקע, צפו

צפו: בת שנתיים שרדה נפילה מגובה 12 קומות
ידיים. אילוסטרציה צילום: unsplash

ילדה בת שנתיים שרדה נפילה ממרפסת בגובה 12 קומות בווייטנאם אחרי שנהג משלוחים אמיץ, תפס אותה.

על פי דיווח בכלי תקשורת מקומיים בוויטנאם, איש משלוחים בשם נגוין נגוק מאן בן 31 ישב במשאיתו וחיכה למסירת חבילה בהאנוי ביום ראשון כשראה את הפעוטה תלויה בבניין הגבוה ונאחזת בקצהו ביד אחת. השליח הגיב אינסטינקטיבית רץ ממכוניתו וטיפס על גג רעפים במפלס התחתון של הבניין במטרה להגיע לזווית טובה יותר כדי להיות מסוגל לתפוס את הילדה.

ברגעי הדרמה עוצרי הלב נראית בת השנתיים מאבדת את אחיזתה וצוללת לקרקע מגובה 12 קומות, אבל איכשהו האיש הצליח להושיט יד אל הילדה שנפלה אצלו. "ישבתי ברכב וחיכיתי למסור חפצים ללקוח בבניין הנגדי כששמעתי ילד בוכה, פשוט חשבתי שהתינוק בוכה אצל הוריו" אמר מאן לתקשורת המקומית. "אבל זמן קצר לאחר מכן שמעתי מישהו צועק לעזרה, הוצאתי את ראשי מהרכב, הסתכלתי סביב וראיתי את הילדה מהמרפסת, קפצתי מיד מהרכב וניסיתי למצוא דרכים לטפס על הבניין הסמוך, עליתי על גג רעפים כדי לחפש מיקום מתאים לתפוס את הילדה".

אך הגג היה עקום וכאשר מאן עמד עליו הוא איבד את האחיזה ברגליו, כשבאותו זמן הפעוטה איבדה גם היא לפתע את אחיזתה והחלה ליפול, מאן דחף את עצמו קדימה כדי לתפוס אותה ואיכשהו היא נחתה בצורה מושלמת על ברכיו, הפגיעה הותירה שקע בגג. אבל כשמאן חיבק את הילדה מהתרגשות הוא ראה שדם דולף מפיה.

הפעוטה נלקחה לבית החולים הלאומי לילדים הסמוך וטופלה בגין שבר ברגל, כך על פי דיווחים בתקשורת המקומית. בינתיים, מאן, אשר הוכרז כגיבור על ידי המקומיים, ספג נקע קל בזרועו.

מאז התקרית מאן סיפר שהוא פעל באופן אינסטינקטיבי כי יש לו בת משלו שהיא גם בת שנתיים. "כשהאירוע קרה לא חשבתי הרבה" אמר. "כשראיתי את התינוקת חשבתי מיד על הבת שלי בבית ומיהרתי לנסות להציל אותה". מאן הגיב בצניעות לגבי המעשה האמיץ שלו ואמר: "אני לא רואה את עצמי גיבור, אני רק רציתי לעשות טוב".

וויאטנאם נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד