ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הבחורים התבצרו בגג • תיעוד

שערי חסד נצורה: המשטרה פינתה בכוח את ישיבת 'מעלות התורה'

במבצע חשאי ומורכב פשטו כוחות משטרה גדולים במהלך שעות הלילה המאוחרות על בניין ישיבת 'מעלות התורה' בשכונת שערי חסד בירושלים והחלו לפנותו | על פי החלטת העליון המבנה יועבר לידי משפחת רייכמן שפנו לביה"מ וטענו לבעלות על המקום | צפו בפשיטה על גג הישיבה

שערי חסד נצורה: המשטרה פינתה בכוח את ישיבת 'מעלות התורה'
פינוי ישיבת 'מעלות התורה' צילום: באדיבות המצלם

כוחות משטרה גדולים הגיעו לפנות בוקר (שלישי) לבניין ישיבת 'מעלות התורה' של 'הפלג הירושלמי' בשכונת שערי חסד בירושלים, במטרה לפנות את המתחם - זאת בעקבות פסיקת בית המשפט העליון לפני למעלה מחצי שנה.

על פי החלטת בית המשפט העליון העליון, הנכס שבו שוכנת ישיבת 'מעלות התורה', יועבר לידי משפחת רייכמן שטענה בעלות על הבניין. בעבר הכריע בית המשפט המחוזי בירושלים להשיב את הנכס, אך בישיבה ערערו לבג"ץ שקיבל את הכרעת המחוזי.

הבוקר, כאמור, הגיעו משאיות הובלה בליווי שוטרים במטרה לפנות את הבחורים. במקום התפתחו עימותים לסירוגין וחלק מהבחורים קיימו מחאה מחוץ לבניין הישיבה.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים שוטרים פושטים על המבנה דרך הגג. נכון לשעה זו לא דווח על נפגעים. המשטרה חסמה את הרחובות הסמוכים למתחם הישיבה.

יצוין, כי בתקופה האחרונה נעשו ניסיונות והתקיימו מגעים רבים בניסיון לעכב את פינוי הישיבה, אך למרות הכל, כולם עלו בתוהו. לאחר שעה ארוכה סיימו הכוחות את פינוי המבנה. בהנהלת הישיבה טרם הוחלט כיצד לפעול בעקבות הפינוי.

מעלות התורה פינוי משטרת ישראל שערי חסד בית המשפט העליון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד