ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
האיום האיראני

גנץ בדרום: "הרבה פעמים לא יודעים מה ישראל עושה". צפו

במהלך סיור של שר הביטחון בגזרת הדרום הוא התייחס לאיום האיראני וכן לחשש מהתחממות בגבול עם רצועת עזה | "הרבה פעמים לא יודעים מה ישראל עושה, אבל אני מבטיח שאף אחד לא יחצה גבולות"

גנץ בדרום: "הרבה פעמים לא יודעים מה ישראל עושה". צפו
בני גנץ במסיבת עיתונאים צילום: דוד כהן, פלאש 90

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שלישי) באוגדת עזה ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד פיקוד דרום אלוף הרצי הלוי, מפקד אוגדת עזה תא"ל נמרוד אלוני ובכירים נוספים במהלכו התייחס לנושא האירני ולחשש מהתחממות בגבול הדרומי

השר בני גנץ אמר: "אני מסיים סיור בגזרת עזה. למרות השקט היחסי- ארגוני הטרור מנסים להתעצם ואנחנו נמצאים בהיערכות גם לקראת חודשי הקיץ. מדינת ישראל פועלת בנחישות מול החמאס והג'יהאד כל הזמן. לעזה יש גם הזדמנות".

לדברי השר, "אם במקום לפתח רקטות החמאס היה מחזיר את השבויים והנעדרים הישראלים- היינו יכולים להרחיב את המסחר והכלכלה ולשנות את אורח החיים של תושבי הרצועה, שבסופו של דבר, האזרחים שחיים שם משמשים כלי בידי ארגוני הטרור. המקום הזה, כרם שלום, מעביר סחורה בכל הרמות לרצועת עזה והוא יכול וצריך להפוך לגשר לפיתוח הכלכלה העזתית".

בנושא האירני אמר שר הביטחון גנץ: "ראינו בימים האחרונים גם ניסיונות של איראן לפעול בכדי לשפר את עמדת המיקוח שלה במשא ומתן על הסכם הגרעין", כשהוא רומז על פעילויות סודיות, "הרבה פעמים לא יודעים מה ישראל עושה, אבל אני מבטיח שאף אחד לא יחצה גבולות".

השר גנץ הדגיש כי "אנחנו נמשיך לפעול מול כל איום, ביחד עם השותפות החדשות והישנות ובראשן ארצות הברית, כדי שאיראן לא תוכל לפתח יכולת גרעינית".

בני גנץ איראן רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד