ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
21 יום לבחירות

ראש הממשלה נתניהו פוצח בקמפיין "געוואלד"

כשיום הבחירות קרב ונדמה כי הליכוד אינו ממריא בסקרים כמצופה, ראש הממשלה נתניהו מפרסם סרטון בו הוא מדרבן את תומכיו לצאת ולהצביע ומזהיר מפני ממשלה בראשות לפיד | צפו

ראש הממשלה נתניהו פוצח בקמפיין "געוואלד"
לפיד/נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/הדס פרוש, פלאש 90

שלושה שבועות ליום הבחירות וכשקמפיין הליכוד מסרב להתרומם, ראש הממשלה בנימין נתניהו פותח בקמפיין געוואלד כשהוא קורא להצביע רק לליכוד, אחרת לפיד יקים את הממשלה הבאה.

"מישהו ראה את יאיר לפיד?", תוהה ראש הממשלה בסרטון שהפיץ הערב (שלישי), "לפיד מסתתר כי הוא לא רוצה שתדעו שהשאלה היחידה בבחירות האלה היא מי יהיה ראש הממשלה הבא: נתניהו, או לפיד?".

עוד תוקף ראש הממשלה את יו"ר האופוזיציה והיריב הנוח עבורו: "לפיד מסתתר מאחורי פוליטיקאים אחרים, שגם הם מסתירים את העובדה שלפיד יהיה ראש ממשלה בממשלה איתם. אבל דבר אחד אי אפשר להחביא: אם תצביעו למפלגות אחרות - לפיד יהיה ראש ממשלה", זועק ראש הממשלה געוואלד.

נתניהו מנסה בדבריו לדרבן את תומכיו: "אם תשבו בבית ולא תבואו להצביע ליכוד - לפיד יהיה ראש ממשלה. כשתלכו לקלפי, אתם תקבעו: מי ימשיך להביא מיליוני חיסונים? מי יביא עוד הסכמי שלום היסטוריים? מי ימשיך לבלום את איראן שלא תהיה לה פצצה גרעינית? מי יזניק את הכלכלה שלנו לשיאים חדשים? נתניהו - או לפיד"?.

בנימין נתניהו יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד