י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המנהיגים יגיעו לישראל

אוסטריה דנמרק וישראל יפתחו גרסה משודרגת של חיסון לקורונה

קנצלר אוסטריה צפוי להגיע ביום חמישי לישראל יחד עם ראש ממשלת דנמרק והיום הוא הודיע כי ארצו מתכננת שיתוף פעולה עם ישראל ודנמרק לייצור חיסון לקורונה שיהיה אפקטיבי גם לזנים החדשים | קורץ' מתח ביקורת על התנהלות האיחוד האירופי במגפה

אוסטריה דנמרק וישראל יפתחו גרסה משודרגת של חיסון לקורונה
קנצלר אוסטריה לשעבר עם נתניהו צילום: חיים צח, פלאש 90

קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ' הודיע היום (שלישי) לתקשורת כי ארצות תפתח גרסה משודרגת של חיסון לנגיף קורונה בשיתוף עם ישראל ודנמרק. קורץ' אמר את הדברים לקראת הגעתו לישראל לביקור מיוחד ביום חמישי יחד עם ראש ממשלת דנמרק.

לפי קורץ', שיתוף הפעולה בין המדינות יתמקד בפיתוח חיסון מיוחד שיהיה עמיד בפני המוטציות החדשות של נגיף הקורונה ויכלול מחקרים משותפים בין המדינות.

קורץ' מתח ביקורת על האיחוד האירופי שלדבריו לקח לו זמן לאשר את החיסון לקורונה וגם משזה אושר, התעוררו בעיות קשות במלאים ברחבי אירופה, לפיכך אומר הקנצלר, אוסטריה אינה רוצה להסתמך עוד על האיחוד באופן בלעדי בהתמודדות עם המגפה.

"עלינו להתחיל להיערך למוטציות מסוכנות של הנגיף שיופיעו בעתיד", ציין קנצלר אוסטריה.

קנצלר אוסטריה יגיע לישראל ביום חמישי יחד עם ראש ממשלת דנמרק, מדה פרדריקסן, והשניים צפויים להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני שמחה שדנמרק תשתף פעולה עם ישראל, המדינה המובילה היום בכל הקשור לחיסונים", אמרה פרדריקסן, והוסיפה כי ארצה תוכל להפוך לבעלים משותפים של מפעל לייצור חיסונים לקורונה בישראל או במדינה אחרת.

סבסטיאן קורץ אוסטריה דנמרק קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד