י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעדוף לאנשי ההוראה

ביידן: נחסן את כל האוכלוסיה הבוגרת עד סוף מאי

בנאום שנשא הלילה נשיא ארה"ב מהבית הלבן הוא הציב יעד לחיסון האוכלוסייה הבוגרת במדינה עד סוף חודש מאי. לדבריו, הדבר יסתייע בגלל שיתוף פעולה של חברת תרופות שתסייע ל-ג'ונסון & ג'ונסון לעמוד ביעד | ביידן אמר למושלים לחסן את אנשי ההוראה עד סוף החודש

ביידן: נחסן את כל האוכלוסיה הבוגרת עד סוף מאי
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נאם הלילה (בין שלישי לרביעי) בבית הלבן והתייחס למבצע החיסונים בארצו שעדיין מתנהל בעצלתיים. הנשיא הציב יעד לפיו עד סוף חודש מאי יהיו חיסונים זמינים לכל האוכלוסייה הבוגרת בארה"ב.

הנשיא ביידן אמר כי החיסונים שיינתנו לציבור בארה"ב בשלב זה הם של חברת ג'ונסון & ג'ונסון שתקבל סיוע בהפקת החיסונים מחברת התרופות מרק כדי למקסם את הייצור.

דבריו של ביידן באים לאחר שמינהל התרופות והמזון (FDA) העניק אישור שימוש לחיסון של חברת "ג'ונסון וג'ונסון" — המתווסף לאלה של החברות "מודרנה" ו"פייזר".

בדברים שנשא הנשיא הלילה הוא שיגר מסר למושלי המדינות לתעדף בשלב הראשון של החיסונים את אנשי ההוראה להן הוא רוצה להעניק לפחות חיסון אחד עד סוף החודש. "אנחנו רוצים שכל מחנך ומחנכת, כל חבר וחברה בצוות החינוכי, כל מי שעובדים בתחום הטיפול בילדים יקבלו לפחות מנה אחת של החיסון עד סוף מארס", אמר הנשיא.

ביידן אמר כי הוא אופטימי לגבי היעד שהציב - חיסון מאה מיליון אמריקאים במאה הימים הראשונים של ממשלו, וקרא להמשיך ולקפיד על ההנחיות לרבות מרחק חברתי ועטיית מסכות.

ביידן חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד